Hoste, feber og meget ondt i halsen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Hvordan gør i andre mødre når ungerne er ved og hoste lungerne ud? Lægen siger at der ikke er noget..

Sofie som er meget træt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Hold da op, der er nok ikke mange der har prøvet det..

Anmeld

28. januar 2011

Krisørensen

Jo, jeg er lige med på en lytter. Da vi er i præcis samme problem. Var til lægen i dag, men han sagde også bare der ikke var noget og det bare var influenza..... Men nu har det stået på i en uge..... Så jeg vil også gerne have et godt råd.

Anmeld

28. januar 2011

Maja88

en tur på apoteket efter hostesaft og så te... hæve hovedgærdet.. holde halsen varm

Anmeld

28. januar 2011

Bondepigen

DatterMalou skriver:

Hvordan gør i andre mødre når ungerne er ved og hoste lungerne ud? Lægen siger at der ikke er noget..

Nu er hun jo 2 år, så jeg ville se om hun ville drikke noget varmt kamille-te eller varm kakao/mælk med honning... Men allerhelst te med honning.

Honning smører halsen, og både te og honning kan lindre hosten lidt... ellers ville jeg snakke med lægen om hun kunne få noget hostesaft af en slags..

Anmeld

28. januar 2011

bullerbassen

DatterMalou skriver:

Jo har prøvet det - Sådan har Silas det hver dag pga af AB.

Men han får så også maske - tror desværre ikke der er så meget at gøre - ved der er visus i luften netop med hoste ( vi ligger alle sammen herhjemme )

Ved ikke om du kan gøre så meget - prøv med lunt kamille the ved ikke om hostesaft kunne hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.