Hooold da op hvor jeg bare synes savnet til min kære MOAR er super stort i de her dage.. 
- Historien kort er den at min mor gik fra min far for 3 år siden, til fordel for en anden mand.. Min mor og mig er kommet godt videre og ingen slinger i valsen der.. Men hun valgte jo så desværre et par måneder efter hun var flyttet fra min far at flytte over til sin kæreste som bor i HELSINGØR!!! Og jeg kommer jo selv fra Kolding.. Puha..
Jeg ved godt det er super hårdt for hende, men jeg ser hende bare ALDRIG! Vi snakker sammen i telefonen hver uge, nogle gange flere gange i løbet af ugen.. Men det er bare ikke det samme.. Sidst jeg så hende var da jeg havde fundet ud af at jeg var gravid og nu er jeg altså 31+2 uger henne. Men det går selvfølgelig begge veje, men det kræver en kæmpe planlægning at få et besøg op at stå.. Hendes kæreste har 3 børn og min mor har jo også 3.. Så weekenderne er stort set altid fyldt op af travlhed med så er vi alt for mange mennesker hvis der er børn også.. + det er ikke helt billigt at rejse frem og tilbage.. og orangebilletterne er bare mange gange på så skæve tidspunkter at det ikke er nemt at få det til at passe.
ØV ØV ØV
- Det kan nok godt virke fjollet i nogens øjne at man kan sidde som "voksen" og savne sin mor så meeget.. Men det gør jeg .. Hun er her ikke til at deltage i min første graviditet.. Alle de gange man bare så gerne ville besøge hende til en kop kaffe og få en krammer og alt det der.. Ej, hvor jeg synes det er hårdt.. Min mor ved godt hvordan jeg har det..
Men ja, hun er lykkelig der hvor hun er nu, hvilket man så ikke altid kan forstå fordi hun skal undvære hendes 3 børn så meget.. Da mine andre 2 søskende bor hos min far i Kolding.
Ville sådan ønske hun pakkede alt hvad hun ejede og kom til Kolding igen, men jeg ved også godt at det ville ikke være den bedste løsning. Fordi ja, min mor er lykkeligere end jeg har oplevet hende meget meget længe. Stig hendes mand (kæreste) er også den perfekte mand til hende og de har det så godt.. og det kan man jo heller ikke ønske at tage fra hende.. Hun er jo også voksen og har brug for det hun har haft brug for længe..
Men stadigvæk hvor mange mødre ville kunne flytte til den anden ende af landet og efterlade hendes 3 børn i Kolding og forvente at det mest af alt er os der kommer til hende.. ? ? ? ? Jeg forstår virkelig ikke at hun kan?! 
- Jeg elsker min mor så højt!!
Men vores forhold er og kommer nok aldrig til at være som man ville ønske det var.. afstanden gør simpelthen bare at det er telefonen der er nemmest og det er jo bare ikke det samme.
Selvom tingene er sådan så har jeg jo valgt at jeg super gerne vil have hende med til min fødsel sammen med min kæreste. Så hun kan være der, hvis min kæreste trænger til en pause .. Men så skal der jo krydses så meget fingre for at det ikke bliver om natten det sker eller noget, fordi de ejer ikke bil min mor og Stig, så hun skal med toget.. Hm.. Er så bange for at jeg ikke når at få hende med. Fordi jeg vil så gerne have den oplevelse sammen med hende, trods vores afstand.. Men at det vil bringe os meget tættere sammen..
Ja, I må undskylde.
Jeg har bare sådan haft brug for at lufte det for nogen.. og ikke min kæreste som tit hører på hvor meget jeg savner hende og selfølgelig føler med mig da han jo har sin mor lige om hjørnet altid.
Puha.. Det lettede heldigvis lidt.. Tak fordi du læste med, hvis du nåede til ende..
- Tine (31+2)