Skiferie og overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Anonym trådstarter

Andre overvægtige der har været eller skal på skiferie? Vi har været på skiferie mange gange, men jeg har ikke stået på ski. Jeg har i år lovet familien at jeg skal prøve at stå på ski, og har også investeret i skistøvler da jeg har nogle dumme fødder.

Nogle der har erfaring for hvor meget i kunne klare. Planen er at tage starte med at tage et par timer på børnebakken om dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Sof

Jeg var overvægtig da jeg lærte at stå på ski og det var intet problem, men jeg var så også 16 og ikke meget overvægtig, men vejede en 5-10 kg for meget mener jeg 

Anmeld

28. januar 2011

june1987

det kommer an på så meget om det er 10 kg eller om det er 50 kg eller mere

Anmeld

28. januar 2011

Maja88

altså ved ikke hvor meget overvægtig du er...

men jeg vil altid anbefale en skilærer. når man skal afsted første gang

Anmeld

28. januar 2011

Jonna1979

Jeg er overvægt og har været på ski for anden gang og et par timer om dagen er nok det du kan klare....

Men brug nogle penge på en ski lærer max to timer om dagen ellers kan du ikke holde til det og de er givet godt ud

Anmeld

28. januar 2011

mullesmith2

Jeg har været på skiferie i 15år og jeg har stortset altid været overvægtig. Sodst jeg var afsted vejede jeg 105kg og det kan jo godt mærkes i knæene at det er hårdt så du skal nok bare taget det stille og roligt og kun gøre det su syntes du kan holde ud. Og om ikke andet så er det også meget hyggeligt at have en øl/sodavand med i en ryksæk og så nyde den på bakken

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Min overvægt er nærmere de 50 kg end de 10. Det skal siges at jeg har stået på ski for mange år siden.

Jeg har ingen problemer med knæ eller led. Er lige begyndt at bruge en stepmaskine igen, og lave øvelser der styrker knæ og mave, men det bliver ikke til så voldsomt meget.

Anmeld

28. januar 2011

christinak

Tror det er forskelligt fra person til person, hvor meget man kan holde til, mit råd er også at finde en ski instruktør og mærker efter på egen krop hvor meget du kan holde til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.