hjælp mig lige her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. september 2008

moniquesmor

hej søde tøsser..

jeg skal have ny mobil men er ret glad for den gammel så lige meget hvad for en mobil jeg ser synes jeg bare ikke den er lige så god som min.. men den er ødelagt i skræmen og nogle af knappen er knæk og den kan ikke hold strøm mere ind 2timer..?

så hvis i skulle have ny mobil og i selv kunne vælge. hvad skulle det så hver for en..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

MorCamilla

moniquesmor skriver:

hej søde tøsser..

jeg skal have ny mobil men er ret glad for den gammel så lige meget hvad for en mobil jeg ser synes jeg bare ikke den er lige så god som min.. men den er ødelagt i skræmen og nogle af knappen er knæk og den kan ikke hold strøm mere ind 2timer..?

så hvis i skulle have ny mobil og i selv kunne vælge. hvad skulle det så hver for en..?

Kan du ikke købe en ny magen til den du har nu??
Jeg har altid kun brugt NOKIA... :) Rigtig god telefon. Jeg hader at få ny mobil, så jeg har kun haft 3 forskellige...

Anmeld

22. september 2008

moniquesmor

jamen det er skærmen og bateri og knapper der skal skiftes ud.. så bliver alt for dyrt siger folk:'(

Anmeld

22. september 2008

twinboys

[citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] jamen det er skærmen og bateri og knapper der skal skiftes ud.. så bliver alt for dyrt siger folk:'([/citat] Hvorfor en har du nu??? Hvilket mærke og nr... Kan du ikke få en magen til??? Majbritt(H)

Anmeld

22. september 2008

moniquesmor

Hvorfor en har du nu??? Hvilket mærke og nr... Kan du ikke få en magen til???

Majbritt

har en gamle sony ericsson..
kan ikke huske hvad nummer den har..
kunne jeg godt men kunne godt tænke mig af prøve noget nyt.
selv om jeg er ked af den skal ud.

derfor jeg ville høre hvad i ville vælge;)

Anmeld

22. september 2008

eliasogmor

jeg vil også gerne have ny...men dem jeg vil have er alt for dyre men den jeg har nu er rigtig god så den skulle du prøve det er en 6300 og den har jeg aldrig haft problemer med den har endda været en tur i opvaskevandet..

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:a7VU1_d3cCu5PM :http://www.deho.dk/pix/nokia6300

Anmeld

22. september 2008

MB

Kan anbefale en Sont Ericsson Z770i. Det er en klaptlf der er nem at bruge. Mener at jeg gav ca. 1000 kr for den og er den bedste tlf jeg har haft indtil videre....

Anmeld

22. september 2008

netdaddy

Har også altid haft Nokia og været glad for det pga. den intuitive menustruktur - lige indtil jeg købte en Nokia N73 for 6 måneder siden - det er dog den værste telefon jeg har haft siden jeg havde en Siemens.

Måtte aflevere den i torsdags til reparation, da der pludselig opstod en "diskfejl", hvorefter jeg slukkede den og forsøgte at starte den igen - UDEN held.

Skodtelefon!

Min hustru har en 6500 Slide, som til gengæld bare fungerer som en mobiltelefon skal!

Anmeld

22. september 2008

moniquesmor

er der nogle af jer der kender en nokia 6220

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.