Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen af jer søde piger, der har sådan en telefon? Og I så fald, ved I så om den selv slukker for nettet, når man går ud af det, eller om man skal ind og deaktivere det et sted?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sees. skriver: Er der nogen af jer søde piger, der har sådan en telefon? Og I så fald, ved I så om den selv slukker for nettet, når man går ud af det, eller om man skal ind og deaktivere det et sted?
Det kommer an på om du mener WIFI eller mobilt netværk?
Secrets skriver: Det kommer an på om du mener WIFI eller mobilt netværk?
mobilnettet?
Jeg har pro'en, og når jeg har været på nettet på den (ikke trådløst, men mobiltnetværk) så er jeg bare gået ud af det og så er mit slukket!
Man kan slukke for datatrafik .. Det gør jeg på min - så føler jeg mig mere sikker på at den ikke går på nettet uden at blive bedt om det :b
Altså, er det 3G??
Så går du bare ind indstillinger & så ind i trådløst og netværk og finder Mobilt netværk trykker på den og så tryk på datatrafik
Anneiris skriver: Altså, er det 3G?? Så går du bare ind indstillinger & så ind i trådløst og netværk og finder Mobilt netværk trykker på den og så tryk på datatrafik
Og så kommer der sådan en lille dibbedut oppe i venstre hjørne med et rødt kryds, er det rigtigt?
Sees. skriver: Og så kommer der sådan en lille dibbedut oppe i venstre hjørne med et rødt kryds, er det rigtigt?
Yes, hvor der står datatrafik deaktiveret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128