ønskebarn74 skriver:
Det værste er denne tristhed... Græder tit og er bare ikke mig selv... Min stakkels mand ved ikke sine levende råd... Plejer jo at være glad og have masser af overskud... Han savner mig vildt, for jeg har ikke overskud til noget som helst og er så vred på hele verden..
Hvad har i andre gjort for at komme ovenpå mentalt???
Jeg har selv haft 2 spontane aborter, og det var virkelig, virkelig hårdt. Alle de tanker, man har gjort sig, man har knyttet sig til den lille reje i maven og pludselig bliver det hele bare revet væk.
Det er helt naturligt at være ulykkelig over det, og det er også helt okay, at det tager tid at komme sig over det - her et godt stykke tid efter sidste spontane abort (august 2010) kan jeg stadig blive "ramt" af det, og så er der ikke andet end at tude/rase ud og lade følelserne få lov til at komme ud. Der gik måske en måned, hvor jeg var temmelig berørt af det, og det bedste for mig var helt sikkert at være tro mod mine følelser, dvs. græde når der var behov for det, og så ellers tale om det og også beskæftige mig med noget ANDET end at tænke på dét - jeg gik faktisk på arbejde dagen efter min indlæggelse, hvilket selvfølgelig var ret hårdt, men også en del af at komme videre derfra.
Så - det er helt okay at være nede, og selvfølgelig bliver du mindet om det, hver gang du er på toilettet - men jeg LOVER dig, at det bliver bedre, måske ikke lige nu, men snart!
Knus og tanker herfra ;o)
Anmeld