min datter er 2år og 3 mdr gammel, har i en ca3-4 uger gået uden ble, også om natten
hun går på toilettet når hun skal tisse, og inden hun fik bleen af, sagde hun at hun skulle tisse så tog hun den af og gik ud og tissede.
problemet er så at da vi var hjemme hos hendes far lavede hun også stort på toilettet og ingen uheld, nu er vi komemt hjem i egen lejlighed igen, og nu siger hun først at hun skal lave lort når hun er igang, eller har gjort det i bukserne.
hun tisser stadig på toilet hver gang, men ik når det er stort.
hun er godt klar over hvad hun laver, og siger ad ulækkert når hun har skidt i bukserne. hvorfor det her tilbage fald?
hun er jo egentlig klar, og gjorde det jo også så godt da vi var hos hendes far, og egentlig også de første par dage hjemme hos os selv. vi har fået fjernet svamp i lejligheden og var derfor hos hendes far i 2 uger ca.
er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg skal få hende på rette kurs igen?
når hun har gjort det siger jeg self at hun jo skal huske at sige når hun skal på toilettet, og giver hende så nye underbukser på igen.. hun får belønning når hun laver stort på toilettet
Anmeld