Lad barn sove alene nede under

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Anonym trådstarter

FruAagaard skriver:

Jeg ville ikke gøre det - okay - jeg er en rigtig hønemor.

Vi har hus, og der er både værelser ovenpå og nedenunder, ovenpå er der 3 værelser, det ene er vores og det ene er truntes, hun er også 5 år, så hun slæber frem og tilbage, eller vi går op og leger med hende, eller hun stiller det i stuen det hun nu lige er i færd at lege med, MEN jeg VIL have trunte og de kommende børn på samme etage som os, også et lege værelse nedenunder, så længe de små, også et soveværelse ovenpå, som så bliver til dens værelse, når den er stor nok til at få det hele ovenpå Når engang nr 3 så kommer, er trunte vi har nu en 8-9-10 år, også kan hun godt have et stort værelse for sig selv nedenunder, mens de to små har ovenpå sammen med os - det ville hun nyde Ellers bygger vi til, til den tid, der plads til det Jeg pylret ja, men jeg havde ikke gjort det, heller ikke med babyalarm, tænk hvis du kan høre hun kaster op, så farer man ned og ja, jeg ved ikke, jeg nok bare pylret

Gav det overhovedet mening

Nej kan fint følge dig, det jo også der min bekymering går på, men igen svært når der kun er 2 værelser oven på, og et nedeunder.

Så skal man bytte det hele om, og så skal den store sove alene nedenunder, og den lille oven på, også en mulighed.... måske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Diana...

Anonym skriver:

Problemet er jo bare, der kun 2 værelser oven på, og vi har en pige på snart 9 som SKAL HAVE EGET VÆRELSE, og skal ikke dele eller sove sammen hendes søster. Jeg tænker, så at tager vi værelset nede som sovværelse, så skal hun ligge oven på, dog ikke alene men søster på den anden siden, men hun skal jo tage ansvar for hendes mindre søster,og vi så skal slæbe legetøj frem og tilbage fra værelset på første sal, det tror jeg personligt, vi bliver træt af.

Kan godt lide, at min datter på snart 2 år, kan hente lige det hun vil lege med fra værelset. Jeg er ligeglad med om hele huset flyder med legetøj i løbet af dagen og frem til aften, men når så hun skal i seng, så kan jeg også godt lide, at jeg kan fjerne alte og putte det på hendes værelse, og sidst, at hun også lære, at hun har sit eget værelse, som vi laver rigtigt hyggeligt og sådan.

Om vi sover nedeunder og hun oven på giver det samme. Så skal vi sove sammen, så skal hun sove i sovværelset, men det synes, hverken min mand eller jeg er optimalt, da hun så vil lære det og så jeg bange for vi aldrig får hende ud derfra igen, fordi hun er så stor nu, og har sovet alene siden hun var 1 år gammel.

Der så en sidste mulighed, at hun kan have hendes seng uden på den her repos, som det hedder, og derved sove på sammen sal som os, og have lege værelse nedeunder. Men det bliver sådan en gemmengang så synes vi, og den store skal vise hensyn til, at hendes søster sover, ikke optimal hun høre jo musik synger og danser på en fredag på sit værelset, og det frirum vil jeg sætte stor pris på vores datter har og kan forsætte med.

hvad med at den store havde værelse nede under? 

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

hvad med at den store havde værelse nede under? 

ja det slog mig også lige, men jeg tror bare ikke hun vil det, hun vil have oven på, da de er større de værelser, og jeg tror hun vil synes det sjovere at have oven på. Men ja en mulighed helt klart.

Anmeld

28. januar 2011

Mormilla

Anonym skriver:

Hej

Vi har kigget på et rigtigt dejligt hus, vi påtænker, at leje.

Huset er i 2 plan. Vores minste datter på snart 2 år påtænker vi skulle have værelse nede under, da hun ikke er mobil endnu for trapper og leger jo der hvor mor og far så tænker ikke det optimalt og lave værelse til hende oven på endnu. Men min bekymering går på, om man kan lade et barn i den aldre sove alene nede under, mens vi så vil sove oven på. Er ikke bange for jeg ikke kan høre hende eller noget høre den mindste lyd....

Hvad tænker i....

Snart skal vi flytte over på fordi der kommer en lille ny Vores søn bliver neden under men han vil så stadig ha han`s babyalarm der nede så jeg kan høre den mindste lyd

Senere kommer bette pigen os der ned os med en baby alarm

Anmeld

28. januar 2011

Stumpen

Jeg ville ikke gøre det, men jeg sover også tungt.. Men hvad med at sige til den store at hvis hun vil have værelset oppe ovenpå, så skal der en køjeseng op, så den lille kan sove i underkøjen og ellers have alt sit legetøj nedenunder?? Har den store så overnattende gæster, så må den lille i en weekend seng inde hos jer??

GLEM det, de skal jo ikk e i seng samtidig..

Anmeld

28. januar 2011

Diana...

Anonym skriver:

ja det slog mig også lige, men jeg tror bare ikke hun vil det, hun vil have oven på, da de er større de værelser, og jeg tror hun vil synes det sjovere at have oven på. Men ja en mulighed helt klart.

Man kunne jo aftale at det bare var til den lille blev lidt større det kan den store jo godt forstå 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.