Anonym skriver:
Problemet er jo bare, der kun 2 værelser oven på, og vi har en pige på snart 9 som SKAL HAVE EGET VÆRELSE, og skal ikke dele eller sove sammen hendes søster. Jeg tænker, så at tager vi værelset nede som sovværelse, så skal hun ligge oven på, dog ikke alene men søster på den anden siden, men hun skal jo tage ansvar for hendes mindre søster,og vi så skal slæbe legetøj frem og tilbage fra værelset på første sal, det tror jeg personligt, vi bliver træt af.
Kan godt lide, at min datter på snart 2 år, kan hente lige det hun vil lege med fra værelset. Jeg er ligeglad med om hele huset flyder med legetøj i løbet af dagen og frem til aften, men når så hun skal i seng, så kan jeg også godt lide, at jeg kan fjerne alte og putte det på hendes værelse, og sidst, at hun også lære, at hun har sit eget værelse, som vi laver rigtigt hyggeligt og sådan.
Om vi sover nedeunder og hun oven på giver det samme. Så skal vi sove sammen, så skal hun sove i sovværelset, men det synes, hverken min mand eller jeg er optimalt, da hun så vil lære det og så jeg bange for vi aldrig får hende ud derfra igen, fordi hun er så stor nu, og har sovet alene siden hun var 1 år gammel.
Der så en sidste mulighed, at hun kan have hendes seng uden på den her repos, som det hedder, og derved sove på sammen sal som os, og have lege værelse nedeunder. Men det bliver sådan en gemmengang så synes vi, og den store skal vise hensyn til, at hendes søster sover, ikke optimal hun høre jo musik synger og danser på en fredag på sit værelset, og det frirum vil jeg sætte stor pris på vores datter har og kan forsætte med.