har sådan en underlig fornemmelse i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2008

lonemus

Mini Mouse skriver:

min men er ikke kommet efter jeg tabte og det er ved at være rigtig længe siden...

2½ måneder ca

Okay, ja så lyder det da lidt underligt. Men din krop kræver tid til at komme sig igen. Jeg har selv mistet - havde en spontan abort, hvor der gik 1½-2 mdr før jeg fik min menstruation igen. Jeg husker den periode som meget frustrerende, for vi ville bare så gerne igang med at prøve igen!

Jeg håber snart den kommer og din krop igen er klar til at blive gravid.

Knus fra
Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

SaNiNa

lonemus skriver:

Mini Mouse skriver:

min men er ikke kommet efter jeg tabte og det er ved at være rigtig længe siden...

2½ måneder ca

Okay, ja så lyder det da lidt underligt. Men din krop kræver tid til at komme sig igen. Jeg har selv mistet - havde en spontan abort, hvor der gik 1½-2 mdr før jeg fik min menstruation igen. Jeg husker den periode som meget frustrerende, for vi ville bare så gerne igang med at prøve igen!

Jeg håber snart den kommer og din krop igen er klar til at blive gravid.

Knus fra
Lone

Mange tak

kan kun svare ja til at frustrerende periode, der er rigtig mange tanker som flyver gennem hovede osse da det er 2 gang fra vi gik i gang i december 07 det er sket...

Lige efter jeg hvade tab skete der osse en hel masse med kæresten job da han ikke hvade fået løn i flere måneder nu kommer pengende igen men vi først først de sidste penge fra han tidliger arbejdsgiver i december... der sket bare så meget lige der nok noget af det der gjorde at jeg tabte...

Men nu er vi ved at være oven på igen...

Anmeld

22. september 2008

lonemus

Jeg tror helt klart alt det stress har været med til at indvirke på hele din krop.
Slap af i kroppen og lad ikke din udebleven menstruation stresse dig, den skal nok komme og din krop skal nok blive klar igen.
Jeg mistede 1 gang, men siden hen har jeg født 2 dejlige unger, så bare rolig, du skal nok nå det :)

(H) Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.