tror i det er spark!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Zibi_84

Hej allesammen. Jeg var IKKE i tvivl om at jeg mærkede liv for leden(UGE 19). Har lige brug for at få bekræftet at det godt kan være det jeg mærker!? Jeg mærkede det så sent som i morges. Når jeg ligger helt stille på sengen, og holder min hånd i venstre side af maven, lidt under navnlen, så kan jeg mærke små "puf"...Nærmere som en nerve der sidder i klemme. Det er det dog ikke, det kommer ikke reglmæssigt. Så kan der komme 2 puf og så går der et kvarter, så mærker jeg det lidt længere nede. Min livmor er ved at komme godt op under navnlen, så det er vel ikke helt utænkeligt at det er liv vel!? Har aldrig følt det før(som om nogen rumsterer derinde) Mvh. Zibi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Angel

Ja jeg tror det er spark
Jeg mærkede det første gang 18+1, det føltes som et meget forsigtigt prik med en finger, bare indefra

Anmeld

28. januar 2011

SussieThyssen

Zibi_84 skriver:

Hej allesammen. Jeg var IKKE i tvivl om at jeg mærkede liv for leden(UGE 19). Har lige brug for at få bekræftet at det godt kan være det jeg mærker!? Jeg mærkede det så sent som i morges. Når jeg ligger helt stille på sengen, og holder min hånd i venstre side af maven, lidt under navnlen, så kan jeg mærke små "puf"...Nærmere som en nerve der sidder i klemme. Det er det dog ikke, det kommer ikke reglmæssigt. Så kan der komme 2 puf og så går der et kvarter, så mærker jeg det lidt længere nede. Min livmor er ved at komme godt op under navnlen, så det er vel ikke helt utænkeligt at det er liv vel!? Har aldrig følt det før(som om nogen rumsterer derinde) Mvh. Zibi

Jepp det lyder som om du har en lillefis derinde, der udbygger reden og laver gymnastikøvelser

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Det lyder ret meget som babyen og når du er så langt henne, så er det endnu mere sandsynligt at det er den 

Anmeld

28. januar 2011

Zibi_84

Ihh tak piger! Er heller ikke i tvivl længere) Angel: ja det føles lige præcis som en forsigtig prik fra en finger. DEJLIG følelse) God weekend til jer alle

Anmeld

28. januar 2011

thilde-tusindfryd

Zibi_84 skriver:

Jeg er også lige begyndt at mærke det samme. Som et puf indefra. Mere fyldigt end en finger, vil jeg nok sige, men jeg er også lidt længere henne end du er (21+2).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.