www.antiangst.dk - læs det og del erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

anjamichell@gmail.com

www.antiangst.dk

Det er min side... under opdatering da jeg idag er 31 og fylder 32 i februar..

Men jeg vil gerne høre nogle meninger... ris, ros og hvad I ellers har at sige..

Jeg ved godt at mange ikk forstår det, men jeg ved at der sidder nogle af jer, der gør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

loppen82

Anjamichell skriver:

www.antiangst.dk

Men jeg vil gerne høre nogle meninger... ris, ros og hvad I ellers har at sige..

Jeg ved godt at mange ikk forstår det, men jeg ved at der sidder nogle af jer, der gør...

Kanon side du har lavet...

Anmeld

29. januar 2011

SD21

Anjamichell skriver:

www.antiangst.dk

Puha, det var lidt ligesom at læse om mig selv.

Angst for angsten, angst for at være væk hjemmefra, og især langt væk hjemmefra.

Anmeld

29. januar 2011

frksukkertop

Anjamichell skriver:

www.antiangst.dk

Syntes den er god, og fedt at du står frem med det da det er vigtigt at få mere fokus på det 

Jeg skal til at lave eksamensprojekt om dette, og hvis der bliver brug for det, må jeg så kontakte dig med henblik på nogen spørgsmål?

Anmeld

29. januar 2011

anjamichell@gmail.com

Ja frksukkertop det må du ihvertfald... Jeg har efterhånden en stor og bred viden omkring det da jeg har levet med det i mange år og undersøgt det meste indenfor dette område... så du skal være mere end velkommen... 51 29 00 02

Anmeld

29. januar 2011

B&J

Hold da op det er stærke sager du skriver om kan slet ikke forholde mig til hvor svært og hårdt det må være og hverdag og op til flere gange om dagen, mange af de ting du skriver kender jeg selv til men mit er nok i en meget meget lille grad for tænker på det og nogle timer er det væk og bliver lidt ked men ikke mere, jeg vil sige det er rigtigt godt skrevet og en super side og tror det bliver en fantastisk side når den er færdig

Kæmpe knus her fra

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

Du skriver virkelig flot, og gør det hele meget let forståeligt faktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.