Smerter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej de damer - og evt. herre.

Jeg har de sidste par dage vågnet om natten med mange kraftige smerter.. ved ik om det er plukveer eller om det er normalt når organerne bliver skubbet op? eller ja.? kan ikke forklare smerterne det gør bare rigtig rigtig ondt i "toppen" af maven og lidt nede (stadig i maven).. det er ik barnet der bevæger sig... og så går det om til lænden.. nogle råd til hvad man kan gøre?? (og evt fortælle hvad/hvorfor?)

jeg har tænkt mig lige at se weekenden an og så evt ringe til mit fødested, men indtil da, hvad kan jeg gøre??

Knus fra mig - 31+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hej de damer - og evt. herre.

Jeg har de sidste par dage vågnet om natten med mange kraftige smerter.. ved ik om det er plukveer eller om det er normalt når organerne bliver skubbet op? eller ja.? kan ikke forklare smerterne det gør bare rigtig rigtig ondt i "toppen" af maven og lidt nede (stadig i maven).. det er ik barnet der bevæger sig... og så går det om til lænden.. nogle råd til hvad man kan gøre?? (og evt fortælle hvad/hvorfor?)

jeg har tænkt mig lige at se weekenden an og så evt ringe til mit fødested, men indtil da, hvad kan jeg gøre??

Knus fra mig - 31+4

Det kunne godt lyde lidt som plukveer.... Det er typisk smerter som går fra maven og om i lænden...

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Det kunne godt lyde lidt som plukveer.... Det er typisk smerter som går fra maven og om i lænden...

Nogle gode råd til hvad man kan gøre for at det ikke gør så ondt? :-(

Anmeld

28. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Nogle gode råd til hvad man kan gøre for at det ikke gør så ondt? :-(

Jeg tror ikke at der er så meget andet at gøre end at slappe af, men synes da også klart at du skulle kontakte fødegangen og høre dem ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.