Krudser i fingre for mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2008

Skovurt

Rigtig meget held og lykke herfra :D

Du kan (såvidt jeg lige husker) først teste positivt på dagen for din forventede mens. :)

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

Pia.

Du kan tro jeg krydser alt det jeg kan og sender en masse gravide tanker til dig...

Knus fra Pia... (H)

Anmeld

22. september 2008

tasha33

jeg krydser også alt hvad der kan krydset søde og håber at den er der for jer, det bliver spændende at hører hvad der sker.
kæmpe mange krydser og knuz herfra natasha (H)

Anmeld

22. september 2008

Tullebobs

Øj hvor spændende. Jeg havde altså en fornemmelse allerede en uge før jeg kunne teste, jeg ved ikke helt, hvad det præcist var, men jeg "vidste" bare, at der var liv under mit hjerte(L)

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig, søde Mathilde x x x x x x x x

Glæder mig til at høre resultatet på fredag. Hvis du vil have den helt korrekte testdato, så er det 28 dage efter den første dag i din sidste mens. (generel rettesnor, for det afhænger af hvor lang din cyklys er - nogle er kortere andre længere, men det er jo ikke altid man præcis kender antallet af dage i sin cyklus).

(H)(H)(H) fra Trine

Anmeld

22. september 2008

Mathilde

Tullebobs skriver:

Øj hvor spændende. Jeg havde altså en fornemmelse allerede en uge før jeg kunne teste, jeg ved ikke helt, hvad det præcist var, men jeg "vidste" bare, at der var liv under mit hjerte(L)

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig, søde Mathilde x x x x x x x x

Glæder mig til at høre resultatet på fredag. Hvis du vil have den helt korrekte testdato, så er det 28 dage efter den første dag i din sidste mens. (generel rettesnor, for det afhænger af hvor lang din cyklys er - nogle er kortere andre længere, men det er jo ikke altid man præcis kender antallet af dage i sin cyklus).

(H)(H)(H) fra Trine

Ja jeg har før hørt nogle sige, at de næsten vidste det på forhånd... Jeg ved ikke om jeg har en fornemmelse, men jeg har i hvert fald håb om en positiv test(L)

Så kan jeg først teste d. 1 helt præcis. Men jeg har jo været på prævention, så jeg kender ikke helt min cyklus...
Jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed og se hvad der sker:)

Tak for dine krydsede fingre!

(H)fra Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.