Som jeg har skrevet lidt om herinde har vores økonomi ikke været super fed efter vi har brugt hver en øre på vores kæmpe husprojekt. og samtidig har jeg mistet mit fradrag som dagplejer så er også gået 6000kr ned i løn..det har været pisse øv og ikke særlig fedt nærmest at vende hver en krone og bare ikke have nogen at gøre godt med.
SÅ vi aftalte med banken at vi skulle holde møde igår for ligesom at udrede vores kontoer lidt og gøre opmærksom på at der ingen penge er.
vores bankdame er bare så sød og rar men havde det virkelig skidt med at komme og sige at vi bare ikke har en rød øre- fordi vi jo fik lov at låne på huset
men hun snakker og smiler og siger bare at vi lige kigger på det. vi gennemgår så det hele og så kigger hun lidt rundt på kontierne og siger så jamen vi kan bare stille jeres bolig lån i bero indtil jeg starter med at arbejde igen. det giver ca. 6000kr mere om måneden..
så nu har vi hvad vi plejer om måneden og kan få rettet de sidste øv tal til.. SÅ FEDT. har sovet så godt hele natten og er bare i super humør idag!! En tung sten er faldet fra mit hjerte
så nu er der udsigter til sommerferie i år også...
NÅH bare et glædes indlæg fra mig
Anmeld