Humøret er tilbage:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

ChatH

Som jeg har skrevet lidt om herinde har vores økonomi ikke været super fed efter vi har brugt hver en øre på vores kæmpe husprojekt. og samtidig har jeg mistet mit fradrag som dagplejer så er også gået 6000kr ned i løn..det har været pisse øv og ikke særlig fedt nærmest at vende hver en krone og bare ikke have nogen at gøre godt med.

SÅ vi aftalte med banken at vi skulle holde møde igår for ligesom at udrede vores kontoer lidt og gøre opmærksom på at der ingen penge er.

vores bankdame er bare så sød og rar men havde det virkelig skidt med at komme og sige at vi bare ikke har en rød øre- fordi vi jo fik lov at låne på huset men hun snakker og smiler og siger bare at vi lige kigger på det. vi gennemgår så det hele og så kigger hun lidt rundt på kontierne og siger så jamen vi kan bare stille jeres bolig lån i bero indtil jeg starter med at arbejde igen. det giver ca. 6000kr mere om måneden..  så nu har vi hvad vi plejer om måneden og kan få rettet de sidste øv tal til.. SÅ FEDT. har sovet så godt hele natten og er bare i super humør idag!! En tung sten er faldet fra mit hjerte

så nu er der udsigter til sommerferie i år også... 

NÅH bare et glædes indlæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

LIZO

det var da super.. gør tingene lidt nemmere

Anmeld

28. januar 2011

ChatH

LIZO skriver:

det var da super.. gør tingene lidt nemmere

Lige præcis.. og noget sjovere

Anmeld

28. januar 2011

TbCp

Hvor dejligt!

Pengeproblemer er simpelthen forfærdeligt!

Anmeld

28. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Som jeg har skrevet lidt om herinde har vores økonomi ikke været super fed efter vi har brugt hver en øre på vores kæmpe husprojekt. og samtidig har jeg mistet mit fradrag som dagplejer så er også gået 6000kr ned i løn..det har været pisse øv og ikke særlig fedt nærmest at vende hver en krone og bare ikke have nogen at gøre godt med.

SÅ vi aftalte med banken at vi skulle holde møde igår for ligesom at udrede vores kontoer lidt og gøre opmærksom på at der ingen penge er.

vores bankdame er bare så sød og rar men havde det virkelig skidt med at komme og sige at vi bare ikke har en rød øre- fordi vi jo fik lov at låne på huset men hun snakker og smiler og siger bare at vi lige kigger på det. vi gennemgår så det hele og så kigger hun lidt rundt på kontierne og siger så jamen vi kan bare stille jeres bolig lån i bero indtil jeg starter med at arbejde igen. det giver ca. 6000kr mere om måneden..  så nu har vi hvad vi plejer om måneden og kan få rettet de sidste øv tal til.. SÅ FEDT. har sovet så godt hele natten og er bare i super humør idag!! En tung sten er faldet fra mit hjerte

hvor er det fedt!!!

alletiders... dejligt med lidt luft

Anmeld

28. januar 2011

Rosa

Hvor er det fedt for jer! Det er såååå opslidende og stressende når økonomien ikke spiller og jeg kender alt for godt til søvnløse nætter hvor man ligger og spekulerer... 

Tillykke med din dejlige bankdame 

Anmeld

28. januar 2011

oo

aj hvor dejligt! Så forventer jeg at det er en STORsmilende Chatarina + familie jeg møder om meget snart

Anmeld

28. januar 2011

JustAnotherName

Chatarina skriver:

Åååhhha, penge-ting kan bare fylde SÅ MEGET i ens sind og give én SÅ MANGE spekulationer og bekymringer.

Hvor er det bare dejligt, at hun tog det sådan, og har givet Jer det plads og luft. Så bliver det da meget mere overskueligt igen, og til at klare uden at skulle få ondt i maven. Selvom pengene stadig skal tilbage, så er der en helt anden ro på.

Det var da dejligt for Jer!
God weekend søde  

Anmeld

31. januar 2011

msax

HVOR er det dejligt at høre at smilet også er kommet frem fra "pengeposen" i slangerup.

Det lyder som en flink og fornuftig bankdame i har, hende skal i være glad for, det er ikke alle der er så heldige som jer.

Men det er bare så usandsynlig hårdt at skulle leve af ingenting. Herhjemme har vi 400kr om ugen til ALTING lige for tiden, for kommunen har stadig ikke behandlet min ansøgning om barselsdagpenge. Det er sku hårdt.

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

msax skriver:

HVOR er det dejligt at høre at smilet også er kommet frem fra "pengeposen" i slangerup.

Det lyder som en flink og fornuftig bankdame i har, hende skal i være glad for, det er ikke alle der er så heldige som jer.

Men det er bare så usandsynlig hårdt at skulle leve af ingenting. Herhjemme har vi 400kr om ugen til ALTING lige for tiden, for kommunen har stadig ikke behandlet min ansøgning om barselsdagpenge. Det er sku hårdt.

Det er bare noget lort når man ingen penge har det er hårdt at man bare ikke har noget at gøre godt med ØV!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.