Nu med syg tumling... MEN....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Mira0911

Hun har slet ikke feber... Hun kaster bare op... 

Hun har rendt rundt og leget som altid og været godt tilfreds.. Pludselig sagde det bum... Så kastede hun op i lange baner... Overalt.. 

Nu har vi endelig fået hende til at sove igen - Det var en kamp... Det bliver helt sikkert en hjemmedag for hende i morgen... 

Der er vel også masser af opkast i børnehøjden for tiden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Sees

MoarJ skriver:

Hun har slet ikke feber... Hun kaster bare op... 

Hun har rendt rundt og leget som altid og været godt tilfreds.. Pludselig sagde det bum... Så kastede hun op i lange baner... Overalt.. 

Nu har vi endelig fået hende til at sove igen - Det var en kamp... Det bliver helt sikkert en hjemmedag for hende i morgen... 

Der er vel også masser af opkast i børnehøjden for tiden? 

Emil er alene i dagpleje i de her dage - De andre børn er plaget af influenza OG skoldkopper!

Skoldkopperne må de meget gerne sende videre hertil, så vi kan få det overstået - Influenzaen må MEGET gerne blive væk.
Den har vi haft nok af!

Rigtig meget god bedring med lille Julie'fis

Anmeld

28. januar 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Emil er alene i dagpleje i de her dage - De andre børn er plaget af influenza OG skoldkopper!

Skoldkopperne må de meget gerne sende videre hertil, så vi kan få det overstået - Influenzaen må MEGET gerne blive væk.
Den har vi haft nok af!

Rigtig meget god bedring med lille Julie'fis

Uh skoldkopperne vil jeg også rigtig gerne have overstået... 

Det er nok den influenza hun har fået med sig hjem... 

Taaak smukke... 

Anmeld

28. januar 2011

Ox.

Åh gud, herhjemme startede det med RS i starten af december og ligesiden har vi været hele turen igennem .. RS, halsbetændelse og nu influenza ..

Stort set alle jeg kender har været igennem RS ..

Anmeld

28. januar 2011

Sees

Ox. skriver:

Åh gud, herhjemme startede det med RS i starten af december og ligesiden har vi været hele turen igennem .. RS, halsbetændelse og nu influenza ..

Stort set alle jeg kender har været igennem RS ..

Vi har ikke haft besøg af RS, endnu ( for at det ikke sker) Men vi har haft en omgang H1N1 - SKØNT!

Håber I snart er friske, smukke.

Anmeld

28. januar 2011

Ox.

Sees. skriver:

Vi har ikke haft besøg af RS, endnu ( for at det ikke sker) Men vi har haft en omgang H1N1 - SKØNT!

Håber I snart er friske, smukke.

Phew den er også grum da!

Jaaa vil også gerne snart have alt det sygdom ud af verden! Lilje har sovet faktisk næsten konstant i 3 dage, så nu smutter vi lige ned til lægen igen i morgen ..

Tak smukke

Anmeld

28. januar 2011

Sees

Ox. skriver:

Phew den er også grum da!

Jaaa vil også gerne snart have alt det sygdom ud af verden! Lilje har sovet faktisk næsten konstant i 3 dage, så nu smutter vi lige ned til lægen igen i morgen ..

Tak smukke

Ja, det kan jeg da godt forstå I gør .. Svigermors lille mus, da
Giver du lige en update så?
Håber på det bedste, og at I snart kan få jer en ordentlig hverdag fyldt med smil og grin!

Anmeld

28. januar 2011

Ox.

Sees. skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå I gør .. Svigermors lille mus, da
Giver du lige en update så?
Håber på det bedste, og at I snart kan få jer en ordentlig hverdag fyldt med smil og grin!

Will do sweetie!

Anmeld

28. januar 2011

Lone Jakobsen

æv æv med opkast. vi har været næsten forskånet for det hele håber det fortsætter sådan.

vi har dog haft en enkelt gang skoldkopper, og igår blev Rasmus hentet med feber... men ellers er det bare hoste mine børn slåes med.

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Øv hvor træls  God bedring med hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.