Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvorfinder jeg lige det?? helst i træ?? håber i har en masse gode forslag for skal ud imorgen og købe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IKEA 8 stks for 29 kr eller 39... mmm. købte den anden dag
Zafir skriver: IKEA 8 stks for 29 kr eller 39... mmm. købte den anden dag
JEP IKEA har ALT!
hehe jep også mit bud.. IKEA
ellers ku jeg forestille mig nogle af de andre billige steder måske ku være jysk eller bilka eller sådan noget..
Jeg fik 10 træbøjler for 30kr. i bilka sidste uge.
-mener stadig de havde dem da jeg var der igår.
Tak for alle jeres gode bud, skal faktisk i IKEA alligevel så vil lige kigger der, elelrs kører jeg lige forbi Jysk også og Bilka ligegr også kun 15 minutter herfra så tak for alle jeres gode bud, bøjler har jeg bare altid fået forærende
Albertesmor skriver: Hvorfinder jeg lige det?? helst i træ?? håber i har en masse gode forslag for skal ud imorgen og købe
Genbrug...der køber jeg mine og får gerne 20 for en 10'er eller sådan noget.KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Genbrug...der køber jeg mine og får gerne 20 for en 10'er eller sådan noget.KærligstSussie
Her i vores genbrug har de kun plasticbøjler.
Albertesmor skriver: Tak for alle jeres gode bud, skal faktisk i IKEA alligevel så vil lige kigger der, elelrs kører jeg lige forbi Jysk også og Bilka ligegr også kun 15 minutter herfra så tak for alle jeres gode bud, bøjler har jeg bare altid fået forærende
Jeg har normalt også sagt genbrug, men problemet er bare at det er 30 forskellige bøjler man ender op med... Så jeg er glad for jeg købte nogen ens i IKEA
Zafir skriver: Jeg har normalt også sagt genbrug, men problemet er bare at det er 30 forskellige bøjler man ender op med... Så jeg er glad for jeg købte nogen ens i IKEA
Ja jeg vil nemlig helst også have ens, og har set at jysk har 10 for 29,95 det er da billigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128