Hvorfor sker der ikke noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

JulieAlex89

Sujan skriver:

Han siger han ikke forstår hvorfor der ikke sker noget.. Er så blevet henvist til en gynækolog, hvor jeg tror de skal tjekke mig noget mere... Lægen snakkede i hvert fald om at de ville lave en scanning..

Men gynækologen har først tid i marts. Æv..

Ja om vi så bliver vidersendt til fertilitets klinik bagefter ved jeg ikke... Min kæreste er lidt nervøs for alt det der behandling. Men han gør det selvfølgelig gerne. Men er jo også svært når der er kommet egenbetaling.

Men nu må vi vente til marts og se hvad gynækologen siger.. Håber han kan komme med en eller anden løsning selvom jeg dog ikke tror det.

Hvad siger jeres læge?

Hold da op, først til Marst? der er godt nok længe til! så kan man rigtigt gå og tænke på om der nu er noget galt osv..

Jamen vores læge handle hurtig og han gav os en henvisning til en gynækologe.

Vi var så hældig at få en tid allerede 14 dage senere så vi skulle ikke vente så lang til.

Jeg blev skannet, og alt så fint ud, min Kæreste fik tjekket sit sæd og den var bare helt i top. Efter undersøgelserne sad vi og snakkede og vi blev enig med gynækologen om at hvis der ikke var sket noget til sommer skal vi kontakte ham igen også må vi se hvad vi gør derfra!

Han sagde nemlig at når par' har være inde og fået af vide at alt ser fint ud slapper bægge parter mere af og tænker ikke såå meget på det, som man gjorder før, så han synes vi skulle gide det en cance!

Men nårh nu alt er helt normalt, hvorfor sker der så ikke noget? Det er så det spørgsmål man nu går rundt med!

Så på den ene måde er det rigtig dejligt og få af vide at alt er oki, og på den anden side er det også rigtig frusterende, da der jo ikke sker noget! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Sujan

Ja det er nemlig rigtig fustrerende.. Jamen jeg har fået foretaget ubderlivsundersøgelser og manden har fået tjekket sæd.. De prøver var rigtig fine.. Så er kun scanningen tilbage...

Min læge har nu også været hurtig men har været os der har trukket det lidt ud her i december og januar... Men var også overrasket over så lang ventetid hos gynækologen.

Ja en ønsket graviditet er bare ikke noget man kan styre.. Det kan man næsten med alt andet.. Også derfor det er så skide fustrerende...

Må håbe det lykkes for os snart.. Selvom jeg selv, ligesom dig, nogle gange mister håbet

Anmeld

30. januar 2011

JulieAlex89

Sujan skriver:

Ja det er nemlig rigtig fustrerende.. Jamen jeg har fået foretaget ubderlivsundersøgelser og manden har fået tjekket sæd.. De prøver var rigtig fine.. Så er kun scanningen tilbage...

Min læge har nu også været hurtig men har været os der har trukket det lidt ud her i december og januar... Men var også overrasket over så lang ventetid hos gynækologen.

Ja en ønsket graviditet er bare ikke noget man kan styre.. Det kan man næsten med alt andet.. Også derfor det er så skide fustrerende...

Må håbe det lykkes for os snart.. Selvom jeg selv, ligesom dig, nogle gange mister håbet

Ja jeg synes godt nok også der er længe i skal vente før i kan komme til gynækolog...

Har i ellers styre på hvornår du får din ægløsning?

Det havde jeg nemlig også rigtig svært ved at finde ud af, da hvergang jeg tog en test var den negativ...

Anmeld

30. januar 2011

Sujan

JulieAlex89 skriver:

Ja jeg synes godt nok også der er længe i skal vente før i kan komme til gynækolog...

Har i ellers styre på hvornår du får din ægløsning?

Det havde jeg nemlig også rigtig svært ved at finde ud af, da hvergang jeg tog en test var den negativ...

Altså det med ÆL er også lidt svært for på de test man kan købe er den positiv og jeg synes jeg kan mærke når den er der... Men blodprøverne hos lægen har vist jeg måske ikke har ÆL. Så dem har jeg fået taget flere gange.
Men talet er ikke højt nok mener han.... Men har regelmæssig mens. Den kommer næsten på klokkeslet. Så er meget underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.