blå bordløber, anyone???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

henh01

Hej

Er der nogen af jer der ligger inde med en blå bordløber i sådan lidt al a spindelvæv?

Mangler 19 meter men synes de koster rimelig meget og ville lige forhøre mig om nogle herinde evt havde købt for meget eller af en eller anden årsag havde noget liggende til billige penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Pia1

Hej

Har lige talt med min søster var sikker på at hun havde noget, men hun har desvære givet det til en veninde.

Ellers kan du jo prøve her http://www.dreamshop2u.dk  der købte min søster sin bordløber og al pynten til deres barnedåb.

Pia

Anmeld

28. januar 2011

henh01

Pia1 skriver:

Hej

Har lige talt med min søster var sikker på at hun havde noget, men hun har desvære givet det til en veninde.

Ellers kan du jo prøve her http://www.dreamshop2u.dk  der købte min søster sin bordløber og al pynten til deres barnedåb.

Pia

Det var ærgerligt.

Synes bare at 350 kr inkl forsendelse er en smule dyrt for en bordløber

Anmeld

28. januar 2011

ChatH

henh01 skriver:

Hej

Er der nogen af jer der ligger inde med en blå bordløber i sådan lidt al a spindelvæv?

Mangler 19 meter men synes de koster rimelig meget og ville lige forhøre mig om nogle herinde evt havde købt for meget eller af en eller anden årsag havde noget liggende til billige penge?

Vi har også kigget på det, men valgte at købe noget lyseblåt tyl jeg selv klipper ud i løbere det bliver også rigtig fint

Anmeld

28. januar 2011

henh01

Chatarina skriver:

Vi har også kigget på det, men valgte at købe noget lyseblåt tyl jeg selv klipper ud i løbere det bliver også rigtig fint

hvor købte i det og kan du huske hvad det kostede?

Anmeld

28. januar 2011

ChatH

henh01 skriver:

hvor købte i det og kan du huske hvad det kostede?

vi købte det i stof og stil og kan evt bestilles over nettet 

vi gav 12 kr meteren og det er 130 bredt mener jeg, så der er til nogen stykker vi købte 5 meter og skal bruge til 6 borde

Anmeld

28. januar 2011

henh01

Chatarina skriver:

vi købte det i stof og stil og kan evt bestilles over nettet 

vi gav 12 kr meteren og det er 130 bredt mener jeg, så der er til nogen stykker vi købte 5 meter og skal bruge til 6 borde

vup vup det er det jeg gør. Tusind tak for rådet.

Man burde jo mene at hvis jeg købte 6 meter og klippede dem med en bredde på 30 cm så kom der 18 meter ud af de 6 meter fordi der kan gå 3 stykker af.

Anmeld

28. januar 2011

ChatH

henh01 skriver:

vup vup det er det jeg gør. Tusind tak for rådet.

Man burde jo mene at hvis jeg købte 6 meter og klippede dem med en bredde på 30 cm så kom der 18 meter ud af de 6 meter fordi der kan gå 3 stykker af.

PRÆCIS syntes det er billigt til pengene og det bliver altså rigtig fint vi har haft lavet en prøve

Anmeld

28. januar 2011

Fru.Mäes <3

Chatarina skriver:

KANON, der kom lige ideen til vores dåbsbord

TAKKER

Anmeld

28. januar 2011

henh01

FrøkenHedegaard skriver:

KANON, der kom lige ideen til vores dåbsbord

TAKKER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.