Smerter i underlivet 4+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2011

Suzie-Q

Hejsa, er ny herinde og har meldt mig til fordi jeg er ny gravid og har hørt godt om stedet.

Jeg har de sidste par dage haft en smule menslignende smerter i underlivet, og i dag blev det pludselig rigtig slemt, så slemt så jeg ikke kunne trække vejret lige pludseligt. Det sad sådan midt på det nederste af maven, der hvor man normalt har menssmerter.

Desuden har jeg haft noget brunligt udflåd.

Nogen der har prøvet det, eller ved noget om, hvad det ka n være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Suzie-Q

Slet ingen svar :-(

Er lidt bekymret

Anmeld

27. januar 2011

MaybeBaby

Det mens-agtige smerter er helt normale. Jeg har dem også til tider og det er ligamentsmerter. Det er livmoderen der vokser, og det føles som mens smerter Og tror at udflåden kan forekomme ved nogle, ligeså vel som nogle også bløder lidt, når de skulle have haft mens, uden der sker noget, men fortsætter det, så ring til lægen - bare for en sikkerheds skyld.

/Mette - der ønsker dig velkommen til

Anmeld

27. januar 2011

Suzie-Q

MaybeBaby skriver:

Det mens-agtige smerter er helt normale. Jeg har dem også til tider og det er ligamentsmerter. Det er livmoderen der vokser, og det føles som mens smerter Og tror at udflåden kan forekomme ved nogle, ligeså vel som nogle også bløder lidt, når de skulle have haft mens, uden der sker noget, men fortsætter det, så ring til lægen - bare for en sikkerheds skyld.

/Mette - der ønsker dig velkommen til

Tusind tak for svar. Ved ikk så meget om det her gravid-fætter-noget. Msn bliver bare lidt bekymret for spontn abort når man får sådan nogle smerter..

Anmeld

27. januar 2011

Fenja09

Suzie-Q skriver:

Hejsa, er ny herinde og har meldt mig til fordi jeg er ny gravid og har hørt godt om stedet.

Jeg har de sidste par dage haft en smule menslignende smerter i underlivet, og i dag blev det pludselig rigtig slemt, så slemt så jeg ikke kunne trække vejret lige pludseligt. Det sad sådan midt på det nederste af maven, der hvor man normalt har menssmerter.

Desuden har jeg haft noget brunligt udflåd.

Nogen der har prøvet det, eller ved noget om, hvad det ka n være?

Den slags smerter har jeg også haft i nogle uger og har stadig, så det skal du ikke bekymrer dig om, det er ganske naturligt ved graviditet

Fenja 9+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.