et spørgsmål til dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Anonym trådstarter

hvis man arbejder 20 timer pr uge, kan det så være rigtig at man stadig får dagpenge og dermed skal have søgt 60 jobs indenfor de sidste 20 uger (tror jeg nok det var)??

min veninde arbejder om natten og det blir til 20 timer pr uge, hun har sagt at det gir det samme som dagpenge og ikke er noget hun blir rig af. Da jeg var hos hende forleden skulle hun udfylde nogle papirer og skrive hun havde søgt 60 jobs, det forstod jeg ik helt når hun jo arbejder de 20 timer pr uge....?

alt er lidt mærkeligt med hende og kæresten, hun har været på dagpenge og barsel de sidste pr år, han arbejder med en handicappet, de har et stort stykke land med gæstehus, 2 biler, motorcrossere, dyre møbler osv osv ... jeg har aldrig helt kunne forstå hvordan de kan få det til at hænge sammen. de er begge uden uddannelse ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

LinLin

For to år siden arbejdede jeg 25 timer pr uge og fik supplerende dagpenge. For at kunne få pengene skal man stadig søge jobs... (dengang var det 4 pr uge)

Anmeld

27. januar 2011

Lone Jakobsen

hvis du arbejder 20 timer om ugen og får suplerende dagpenge, så skal du stadig stå til rådighed for arbejdsmarkedet, og derfor søge mindst 2 jobs om ugen.

Anmeld

27. januar 2011

Anonym trådstarter

men når hun arbejder 20 timer om natten og siger det gir det samme som dagpenge, får man så stadig suppleret op? jeg tænker at timelønnen om natten x 20 må give ret meget mere end hvad dagpengesatsen svarer til????

Anmeld

27. januar 2011

Lone Jakobsen

det gør vist ikke nogen forskel hvad du får i timen. men du lyder som om du gerne vil have at det hun gør er forkert.

Anmeld

27. januar 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

det gør vist ikke nogen forskel hvad du får i timen. men du lyder som om du gerne vil have at det hun gør er forkert.

jeg forklarer hvad jeg ved og deler mine tanker med dig/ jer.

Anmeld

27. januar 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

jeg forklarer hvad jeg ved og deler mine tanker med dig/ jer.

så trøst dig med at det hun gør er rigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.