Fyrværkeri chikane!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Sees

Hej kvinder.

Jeg sidder her alene i mit rækkehus, med en søn der sover oppe i sin seng, og bliver for 5. aften i træk chikaneret af fyrværkeri.
Der render/kører nogle knægter rundt her i kvarteret og smider kæmpe raketter og bomber ind i folks haver, og så siger det ellers bare "BOOOOOOOM", ruderne ryster og hele haven står i røg.
For to dage siden ødelagde det sågar min nabos drivhus, og jeg frygter da også for mine egne vinduer
Min søn vågner af det hver aften, og katten farer ind under sofaen, når det sker!!!

Hvad kan jeg stille op? Kan jeg tillade mig at ringe til politiet, eller skal jeg bare sidde her og finde mig i det?

Tak fordi du læste med

Mette - Der har fået nok af nytår, og knaldebang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Frøken J.

Det er nok kanonslag. Sådan nogle idioter! Jeg ville klart ringe til politiet, når nu det er noget der går igen, og de har ødelagt din nabos drivhus. Ring og forklar din situation. Måske gør de ikke noget ved det, men så har du forsøgt. Måske vil de patruljere lidt i dit område!

Anmeld

27. januar 2011

SiLiMiMa

Sees. skriver:

Hej kvinder.

Jeg sidder her alene i mit rækkehus, med en søn der sover oppe i sin seng, og bliver for 5. aften i træk chikaneret af fyrværkeri.
Der render/kører nogle knægter rundt her i kvarteret og smider kæmpe raketter og bomber ind i folks haver, og så siger det ellers bare "BOOOOOOOM", ruderne ryster og hele haven står i røg.
For to dage siden ødelagde det sågar min nabos drivhus, og jeg frygter da også for mine egne vinduer
Min søn vågner af det hver aften, og katten farer ind under sofaen, når det sker!!!

Hvad kan jeg stille op? Kan jeg tillade mig at ringe til politiet, eller skal jeg bare sidde her og finde mig i det?

Tak fordi du læste med

selvfølgelig skal du melde det til politiet!! det ligner da ikke noget

Anmeld

27. januar 2011

Mira0911

Du skal da ringe til politiet og forklare... Om de så gør noget, kan jeg godt tvivle lidt på... 

Anmeld

27. januar 2011

eElak

Du ringer da til politiet!

for det første lyder det som ulovligt fyrværkeri

for det andet - så er det ikke tilladt at fyre fyrværkeri af nu - sæsonen er slut. 

og så til  sidst - lur mig om knallerterne er ulovlige.. ;-)

Anmeld

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Sees. skriver:

Hej kvinder.

Tak fordi du læste med

uden tvivl, ring til politiet!

Anmeld

27. januar 2011

LISBETH:-)

Jeg ville også ringe til politiet hvis det er et tilbagevendende problem.

Anmeld

27. januar 2011

Lone Jakobsen

giver de andre ret. ring til politiet

Anmeld

27. januar 2011

Lillefe

det er slet ikke lovligt at fyre firværkeri af andre dage en nytårs aften, ellers er det højest en uge efter! så ring straks til politiet og forklar det..

Anmeld

27. januar 2011

twinny

KaLee skriver:

Du ringer da til politiet!

for det første lyder det som ulovligt fyrværkeri

for det andet - så er det ikke tilladt at fyre fyrværkeri af nu - sæsonen er slut. 

og så til  sidst - lur mig om knallerterne er ulovlige.. ;-)

hehe.... Så kan de få en ekstra bøde.... perfekt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.