Åhhh hjælp igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Kay

nu har jeg så pyntet den første af de 2 kager.... og det gik fint... men men men.... nu skal den jo på køl..... og hvordan gør jeg lige det??? hvis jeg ikke dækker den kan den vel tage smag fra det andet i køleskabet??? eller hvad? og hvordan pakker jeg den lige ind hvis det er???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Mussi30

Vita-wrap eller lignende

Anmeld

27. januar 2011

SD21

Yep, eller stanniol

Husk at der ikke må ligge stærktlugtende madvarer lige ved siden af

Anmeld

27. januar 2011

Kay

SD21 skriver:

Yep, eller stanniol

Husk at der ikke må ligge stærktlugtende madvarer lige ved siden af

ok... det gør der heller ik... køleskaet er næsten tomt... da jeg jo har brugt alt pladsen til ingridienser

men staniol eller "film" er fint nok... godt....

ihh jeg sys der kommer spørgsmål undervejs... kunne godt bruge en horline hihi

Anmeld

27. januar 2011

Dot D

Nu ved jeg ikke hvor store de er, men når jeg laver kager, så tager jeg store poser(godkendt til madvarer) og ligesom trækker den gennem luften, så den bliver stor, den sætter jeg kagen i binder knude på, så der stadigvæk er luft omkring kagen, så er der ikke noget, der bliver trykket og kagen tager ikke smag.. Var det til at forstå?

Anmeld

27. januar 2011

SD21

Kay skriver:

ok... det gør der heller ik... køleskaet er næsten tomt... da jeg jo har brugt alt pladsen til ingridienser

men staniol eller "film" er fint nok... godt....

ihh jeg sys der kommer spørgsmål undervejs... kunne godt bruge en horline hihi

Du bruger da bare mig som hotline. Hvis du har msn, så kan du da skrive til mig der hvis det er ? Jeg tror jeg ved det meste

Anmeld

27. januar 2011

SD21

Dot D skriver:

Nu ved jeg ikke hvor store de er, men når jeg laver kager, så tager jeg store poser(godkendt til madvarer) og ligesom trækker den gennem luften, så den bliver stor, den sætter jeg kagen i binder knude på, så der stadigvæk er luft omkring kagen, så er der ikke noget, der bliver trykket og kagen tager ikke smag.. Var det til at forstå?

Jeg synes bare det er et problem hvis kagen så klistrer fast til posen?

Anmeld

27. januar 2011

Dot D

SD21 skriver:

Jeg synes bare det er et problem hvis kagen så klistrer fast til posen?

Det gør den ikke, jeg har den kølet ned inden den kommer i og når den er kold klistre den ikke. Køler kagerne flere gange undervejs af samme grund

Anmeld

27. januar 2011

SD21

Dot D skriver:

Det gør den ikke, jeg har den kølet ned inden den kommer i og når den er kold klistre den ikke. Køler kagerne flere gange undervejs af samme grund

Okay, super Det var da værd at prøve næste gang !

Anmeld

27. januar 2011

Dot D

SD21 skriver:

Okay, super Det var da værd at prøve næste gang !

Virker i hvert fald for mig Jeg har godt nok et kagekøleskab, da jeg i perioder laver mange kager, der gør jeg det også i selvom, der ikke  er stærkt lugtende varer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.