Billig lejlighed i randers søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej er der nogle der kender nogle der står og skal af med en billig 2 værelses lejlighed i randers, da jeg er elev får jeg kun 7000 udbetalt, så det må ikke være dyrt, er ved at søge alle steder, men ville bare høre herinde :d PS det skal være et sted hvor man må have en lille hund :d

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Jakob'sMor

27. januar 2011

Nille-pigen

Anonym skriver:

Hej er der nogle der kender nogle der står og skal af med en billig 2 værelses lejlighed i randers, da jeg er elev får jeg kun 7000 udbetalt, så det må ikke være dyrt, er ved at søge alle steder, men ville bare høre herinde :d PS det skal være et sted hvor man må have en lille hund :d

altså vi skal af med vores lejlighed her engang i løbet af foråret, når vi selv har fundet noget større... lejligheden er på 66m2 på 2. sal.... og det er tæt på nogle dejlige parker hvor man kan lufte hunden... der er vist også 2 andre lejligheder i samme ejendom til leje nu  se på www.cepheus.dk

jeg kunne selv sidde i den på su+ sulån og stadig have til mig selv... og vi har også en lille hund....

Anmeld

27. januar 2011

Anonym trådstarter

hej jeg står og skal bruge en lejlighed 1 maj, vi lejer allerede hos cepheus, og tør ikke leje ved dem igen, da de har et rigtig dårligt ry, og de har lovet nogle ting og sager som aldrig er blevet holdt. Så er spændt på hvor meget vi kommer til at skulle betale for denne her lejlighed.. :/ Kender en del, som er igang med en sag hos LLO pga af dem.

Anmeld

18. februar 2012

Maria F

Hej Mit navn er Maria jeg har en 2 værelses i randers / vorup

som jeg skal af med

Så tænkte på om du var intresserret ?

Prisen er 2800 + forbrug og den er 50 m2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.