et vold mod mig..!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

mortilmonique

vil bage ha nogen og sank med det om!!!!

jeg hede mig selv i de her dag, nu skal jeg siger hvorfor
min x har gørt vold mod mig han var bage let fuld den dag Så jeg har det ikke godt lide nu få han slog mig med et hårdt knytnæveslag på højre overarn. Herefter tog han begge sine knyttede næver, som han skubbede mig ind i mave. Og derefter faldt jeg om på seng, jeg ville rejste mig op igen og råbte til ham at han skulle forlade værelset og herefter skubbede han mig ind i en dør og så gik han. Så se jeg ikke ham mere og nu ved jeg ikke hvoe han er jo nok over ved han far. Dagen efter kom jacob tilbage han insisterede på, at jeg skulle anmeled volden til politiet han ringede selv til politiet i kolding. Hvor han blve vejledt m.h.t. at vi skulle tag på skadestuen, hvor jeg skulle undersøges efterfølgende skulle vi henvnde sig på kolding politistation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Ox.

mortilmonique skriver:

min x har gørt vold mod mig han var bage let fuld den dag Så jeg har det ikke godt lide nu få han slog mig med et hårdt knytnæveslag på højre overarn. Herefter tog han begge sine knyttede næver, som han skubbede mig ind i mave. Og derefter faldt jeg om på seng, jeg ville rejste mig op igen og råbte til ham at han skulle forlade værelset og herefter skubbede han mig ind i en dør og så gik han. Så se jeg ikke ham mere og nu ved jeg ikke hvoe han er jo nok over ved han far. Dagen efter kom jacob tilbage han insisterede på, at jeg skulle anmeled volden til politiet han ringede selv til politiet i kolding. Hvor han blve vejledt m.h.t. at vi skulle tag på skadestuen, hvor jeg skulle undersøges efterfølgende skulle vi henvnde sig på kolding politistation.

Kan i ikke få noget hjælp hver især søde?

Ved godt det er en hård situation når i ikke har bettefisen osv, men det kunne være det hjalp på jer begge, både med dine tanker omkring stoffer, og det at han åbenbart gør det når i fester ..
Det er ikke de bedste roller i sætter jer selv i ...
Men vold løser ihvertfald intet.

Anmeld

27. januar 2011

wamse

mortilmonique skriver:

Er ham du omtaler som din x og Jacob den samme? Altså er det det Jacob der har udsat dig for vold?

Anmeld

27. januar 2011

mortilmonique

wamse skriver:

Er ham du omtaler som din x og Jacob den samme? Altså er det det Jacob der har udsat dig for vold?

ja det er også ham..

Anmeld

27. januar 2011

Rockertand

Er du tilfreds med din livssituation?

Lige umiddelbart kan jeg forstå, at dit barn er anbragt, og at du gerne vil prøve stoffer, og at din kæreste/ekskæreste er voldelig mod dig.........har du ikke lyst til at ændre det til noget bedre?

Får du nogen form for hjælp nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.