Blev helt flov...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Mira0911

Hvor sødt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

KarinaIda

LotteN skriver:

Jeg testede jo positivt imorges og vi blev enige om at ingen skal ahve det afvide før jeg er længere henne (bortset fra jer )

da jeg så sidder dybt koncentreret på praktikstedet idag kalder mine kollegaer på mig - og jeg vender mig rundt og for sagt hvad jeg nu har lavet forkert.... og ind kommer en med en buket blomster - 5 langstilkede roser med kortet "tillykke min pige"

åhr jeg blev flov og alle spurgte jo i hvilken anledning... jeg måtte jo blive ved med at sige at jeg ikke anede hvorfor... åhr, det var svært - men mit hjerte var solgt

Årh.. Hvor dejligt.... Det kan da heller ikke andet end gøre en glad

Anmeld

27. januar 2011

LotteN

Jennifer skriver:

Årh hvor sødt, sikke heldig du er 
bare alle mænd var sådan
men gud hvor på det da virkelig være svært at skjule grunden

ja og imorgen spørger de mig aranteret hvorfor jeg så har fået de roser - og skal godt nok i lige i tænkeboks inden jeg træder ind af døren

Anmeld

27. januar 2011

Mikkel's mor <3

LotteN skriver:

ja og imorgen spørger de mig aranteret hvorfor jeg så har fået de roser - og skal godt nok i lige i tænkeboks inden jeg træder ind af døren

lige præcis.. det er med at finde på noget godt jo.. de skulle jo gerne tro på det

Anmeld

28. januar 2011

Lone Jakobsen

LotteN skriver:

hehe, så er det da heller ikke være

he he, nok hvis du ved hvordan mange andre mænd ville (lade være med at) reagere

Anmeld

28. januar 2011

LotteN

nutche skriver:

he he, nok hvis du ved hvordan mange andre mænd ville (lade være med at) reagere

Hehe - jeg ved heller ikke hvad der er gået af ham- det ligner ham så slet ikke

Anmeld

28. januar 2011

Diana...

Åhh hvor dejligt, kan jeg låne ham  

Hvor er det dejligt at han sådan tænker på dig  HMM mon det var dansen foran sengen om morgen 

KRAM 

Anmeld

28. januar 2011

LotteN

Diana... skriver:

Åhh hvor dejligt, kan jeg låne ham  

Hvor er det dejligt at han sådan tænker på dig  HMM mon det var dansen foran sengen om morgen 

KRAM 

Bare rolig - sådan er han ikke normalt

Så det kan godt ske dansen ramte ham hårdt

Anmeld

28. januar 2011

Diana...

LotteN skriver:

Bare rolig - sådan er han ikke normalt

Så det kan godt ske dansen ramte ham hårdt

He he ja det tror jeg 

Anmeld

28. januar 2011

Lone Jakobsen

LotteN skriver:

Hehe - jeg ved heller ikke hvad der er gået af ham- det ligner ham så slet ikke

en juledag forrige år, havde jeg været på hyggetur med en veninde og havde ikke travlt med at komme hjem. da jeg trådte indenfor var der tændt stearinlys i hele huset og der stod roser på bordet. manden var ved at lave røde bøffer og åbne rødvin det tog fuldstændigt pusten fra mig, for min mand har ikke et romantisk gen i sin krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.