SP besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2008

A.

ungmor2008 skriver:

agnieszka skriver:

ungmor2008 skriver:

agnieszka skriver:

skal lige prale lidt med min super dygtig mus,,:D
han vejer 7500:-o (3114 ved fødslen) og er 66,5cm lang (51 ved fødslen)
og han kan sååå mange ting sikke en stolt mor er jeg..SP har sagt at han er foran med udvikling det er dejligt at høre og så har den lille pus tænder på vej:) hold da op elsker den lille mirakel sååå højt man kan ikke engang beskrive det(L)(L)(L)
og man for bare lyst til har en baby mere:$
og så ligger han nu lige ved siden og kigger på mig med sine stor øjne for bare lyst til at græde af lykke
han er bare perfekt..(L)(L)
håber at i har en rigtig god aften piger(H)

hey

jeg synes det er folt af din dejlige dreng.

hvornår fik du ham sidst vejet??

jeg har en dreng der er 3 dag ynger end din og han blev vejet og målt den 4/9 og der vejet han 5080 gram og var 59 cm lang..

der kan man se hvor stor forskel der er på børn:D:D

og jeg kender den føls, jeg har taget mig selv i og sidde at græde bare fordi man er så lykkelig(L)(L)(L) det er en utrolig dejlig følse(L)

knus(H)

han blev vejet i fredags 7550 og 66,5

oki..

men han ser nu dejlig ud din søn:D

takker og i lige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

eliasogmor

agnieszka skriver:

eliasogmor skriver:

gitte rolf..........

nå mok hende kender jeg ikke

vi bor i hver sin ende af byen for har heller ikke hørt om din......

Anmeld

22. september 2008

twinboys

Åhhh hvor rart...

Dejligt at læse... Bliver helt rørt...

Majbritt(H)

Anmeld

22. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej.. hvor er det dejlig at din lille dreng vokser!!! :D Min Lucas er jo nesten lige gammel som din dreng!!!Lucas er fra 10maj(L)..Jeg har enda ikke haft sp på besøg, for jeg fødet midt i strejken:'(, å så er jeg 2gang fødene!!!Men hun skulle komme når han var 6mnd....Så da kan hun nesten vente til han blir konfirmert :)):)):)) PS jeg er også babysyg:$ Linda..

Anmeld

22. september 2008

A.

[citat][f][småt]Lykkelig Mor til 2 skriver:[/småt][/f] Hej.. hvor er det dejlig at din lille dreng vokser!!! :D Min Lucas er jo nesten lige gammel som din dreng!!!Lucas er fra 10maj(L)..Jeg har enda ikke haft sp på besøg, for jeg fødet midt i strejken:'(, å så er jeg 2gang fødene!!!Men hun skulle komme når han var 6mnd....Så da kan hun nesten vente til han blir konfirmert :)):)):)) PS jeg er også babysyg:$ Linda..[/citat] ej hvor træls da jeg har født var der stadig strejke:S ja men de har sparet besøg hos 2 gangs fordi de har så meget at se til efter strejken..træls at igen skal det går ud over mødre

Anmeld

22. september 2008

A.

eliasogmor skriver:

agnieszka skriver:

eliasogmor skriver:

gitte rolf..........

nå mok hende kender jeg ikke

vi bor i hver sin ende af byen for har heller ikke hørt om din......

hehe ja det går vi nok i hvilken del bor du så:D

Anmeld

22. september 2008

eliasogmor

oppe ved mac d..eller norgesvej....

Anmeld

22. september 2008

A.

[citat][f][småt]Lykkelig Mor til 2 skriver:[/småt][/f] Hej.. hvor er det dejlig at din lille dreng vokser!!! :D Min Lucas er jo nesten lige gammel som din dreng!!!Lucas er fra 10maj(L)..Jeg har enda ikke haft sp på besøg, for jeg fødet midt i strejken:'(, å så er jeg 2gang fødene!!!Men hun skulle komme når han var 6mnd....Så da kan hun nesten vente til han blir konfirmert :)):)):)) PS jeg er også babysyg:$ Linda..[/citat] hehe matti er fra 4.06 fordi han vil ikke komme ud før>( det var ellers mening at han skulle være en maj baby hehe

Anmeld

22. september 2008

A.

eliasogmor skriver:

oppe ved mac d..eller norgesvej....

hehe jeg bor tæt på merild fabrik

Anmeld

22. september 2008

eliasogmor

nåh jamen så bor vi jo tæt på hinanden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.