Mænd! arh..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Fru'Rugaard

Jeg lavede en trås igår om at min datter muligvis havde slugt glas- da jeg spurgte min kæreste om vi skulle ringe til vagtlægen siger han bare "jamen hun har sikkert ikke slugt noget" WHAT?! Og hva hvis hun har?! "Så ring" siger han så..
Og idag, blødte hun på hendes finger, jeg giver hende så plaster på, og går ind til min kæreste med hende, og siger om han ikke lige gider holde øje med at hun ikke sutter det plaster af (hun suttede helt vild på det) - 10 sek. efter jeg er gået, så står han nede og ryger, jeg siger "sutter hun ikke på det mere?" det tror jeg ikke, siger han- ÅHH, sagde jeg ikke at du skulle holde øje med hende! - da jeg kom ind til hende igen, havde hun fået plastret af- siger det til min kæreste, og han siger at hundene sikkert bare har taget det- "og hva hvis hun har slugt det!!" - Mmh, siger han og sætter sig foran fjernsynet! ÅHH hvor bliver jeg negativ når han gør sådan!
Skulle bare lige ud med, og måske hører jeres mening om det

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

SD21

ÅH, hvor irriterende ! Du må da lige hanke lidt op i ham !! Han virker sindssygt ligeglad med om der lige er noget han skal hjælpe med, for hvis han skal ryge, så skal han altså bare ryge f.eks.!??  

Anmeld

27. januar 2011

Fru'Rugaard

SD21 skriver:

ÅH, hvor irriterende ! Du må da lige hanke lidt op i ham !! Han virker sindssygt ligeglad med om der lige er noget han skal hjælpe med, for hvis han skal ryge, så skal han altså bare ryge f.eks.!??  

Det tog ham 7 måneder at forstå at han også skulle hjælpe med at passe vores datter- han sagde altid "du har barsel, så du skal passe hende" eller "jeg kan godt tage din barsel, hvis du tager mit arbejde" - men da maja var 7 måneder sagde jeg stop!!
men, ja, han er meget sån "ja, jeg ska lige ned at ryge først" - Og om morgenen er det også mig, han kan først noget når han har fået 3 kopper kaffe og 5 smøger! Undskyld min negative indstilling, men for godt 3 måneder siden var vi så tæt på at gå fra hinanden på grund af det, så det pisser mig bare af, når han gør det!
Og nu er han lige kørt ud på hans arbejde, fordi at han skal lave fusk?! (til hans bil) Og vi ser ham ikke speciel meget til hverdag! så sidder jeg så herhjemme med det hele, hvis han skal noget, kører han bare, men hvis jeg skal noget så kommer han bare med den der "jamen kan mig og maja ikke bare tage med?" NEJ, du kan sku godt selv passe hende! Undskyld igen

Anmeld

27. januar 2011

SD21

Fru'Rugaard skriver:

Det tog ham 7 måneder at forstå at han også skulle hjælpe med at passe vores datter- han sagde altid "du har barsel, så du skal passe hende" eller "jeg kan godt tage din barsel, hvis du tager mit arbejde" - men da maja var 7 måneder sagde jeg stop!!
men, ja, han er meget sån "ja, jeg ska lige ned at ryge først" - Og om morgenen er det også mig, han kan først noget når han har fået 3 kopper kaffe og 5 smøger! Undskyld min negative indstilling, men for godt 3 måneder siden var vi så tæt på at gå fra hinanden på grund af det, så det pisser mig bare af, når han gør det!
Og nu er han lige kørt ud på hans arbejde, fordi at han skal lave fusk?! (til hans bil) Og vi ser ham ikke speciel meget til hverdag! så sidder jeg så herhjemme med det hele, hvis han skal noget, kører han bare, men hvis jeg skal noget så kommer han bare med den der "jamen kan mig og maja ikke bare tage med?" NEJ, du kan sku godt selv passe hende! Undskyld igen

Ja, det kan jeg sq godt forstå du er træt af ! Puha, det kunne jeg slet ikke holde ud ! Tror jeg var blevet så træt af ham og så hidsig på ham at jeg havde bedt ham om at pakke sine ting og skride, hvis ikke der skete noget !

Anmeld

27. januar 2011

Fru'Rugaard

SD21 skriver:

Ja, det kan jeg sq godt forstå du er træt af ! Puha, det kunne jeg slet ikke holde ud ! Tror jeg var blevet så træt af ham og så hidsig på ham at jeg havde bedt ham om at pakke sine ting og skride, hvis ikke der skete noget !

det var jeg også det jeg gjorde da hun var 7 måneder
Og han har hjulpet rigtig godt til siden, med bad, og mad og det hele. men han kan dog stadig ikke hører bare hende gråd, om hun er sulten, pylret, osv.

Anmeld

27. januar 2011

nattergalen

Ja du er godt nok tålmodig.. Det må jeg gi dig.. Det havde jeg ikke holdt til.. 

Jeg kan forstå du må have nogle følelser for ham siden du bliver ved med at tro på ham.. 

Men nøj jeg havde godt nok mistet tålmodigheden for lang tid siden.. 

Man er jo ligesom 2 om at lave en baby.. 

Anmeld

27. januar 2011

ekzunz

Jeg skal lige høre om jeg læser det rigtigt: Du beder din kæreste om at kigge efter jeres datter, og du møder ham da han er nede og ryge - og jeres datter er så alene i lejligheden med jeres hunde????

Ham ville jeg sgu også være træt af

Anmeld

28. januar 2011

Fru'Rugaard

nattergalen skriver:

Ja du er godt nok tålmodig.. Det må jeg gi dig.. Det havde jeg ikke holdt til.. 

Jeg kan forstå du må have nogle følelser for ham siden du bliver ved med at tro på ham.. 

Men nøj jeg havde godt nok mistet tålmodigheden for lang tid siden.. 

Man er jo ligesom 2 om at lave en baby.. 

Ja, jeg elsker ham. vi har været sammen i 2 år.
Jeg gav ham en en ekstra chance, fordi at han meget tydeligt viste mig at han vil det her! Vi fik snakket om det, og jeg fik gravet så langt ned i ham, at han begyndte at græde, fordi at han udemærket var klar over at jeg overvejde at gå fra ham.
men nu, er han en perfekt far, selvfølgelig med nogle småfejl, men det kan vi alle vel ha

Anmeld

28. januar 2011

Fru'Rugaard

Znuzke skriver:

Jeg skal lige høre om jeg læser det rigtigt: Du beder din kæreste om at kigge efter jeres datter, og du møder ham da han er nede og ryge - og jeres datter er så alene i lejligheden med jeres hunde????

Ham ville jeg sgu også være træt af

Vi bor i hus på 160 kvm- men ja, hun kan sagtens sidde i 5 min. alene sammen med hundene, de gør hende absolut intet! og vi kan selvfølgelig hører den mindste lyd hun siger.

Anmeld

28. januar 2011

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Vi bor i hus på 160 kvm- men ja, hun kan sagtens sidde i 5 min. alene sammen med hundene, de gør hende absolut intet! og vi kan selvfølgelig hører den mindste lyd hun siger.

Og som jeg har beskrevet, fik vi en snak om det da hun var 7 måneder, og han har været en kanon far siden- men selvfølgelig med småfejl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.