SD21 skriver:
ÅH, hvor irriterende ! Du må da lige hanke lidt op i ham !! Han virker sindssygt ligeglad med om der lige er noget han skal hjælpe med, for hvis han skal ryge, så skal han altså bare ryge f.eks.!??
Det tog ham 7 måneder at forstå at han også skulle hjælpe med at passe vores datter- han sagde altid "du har barsel, så du skal passe hende" eller "jeg kan godt tage din barsel, hvis du tager mit arbejde" - men da maja var 7 måneder sagde jeg stop!!
men, ja, han er meget sån "ja, jeg ska lige ned at ryge først" - Og om morgenen er det også mig, han kan først noget når han har fået 3 kopper kaffe og 5 smøger! Undskyld min negative indstilling, men for godt 3 måneder siden var vi så tæt på at gå fra hinanden på grund af det, så det pisser mig bare af, når han gør det!
Og nu er han lige kørt ud på hans arbejde, fordi at han skal lave fusk?! (til hans bil) Og vi ser ham ikke speciel meget til hverdag! så sidder jeg så herhjemme med det hele, hvis han skal noget, kører han bare, men hvis jeg skal noget så kommer han bare med den der "jamen kan mig og maja ikke bare tage med?" NEJ, du kan sku godt selv passe hende! Undskyld igen
Anmeld