Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er der nogen der er god til at finde virkelig billige sofaer på nettet kom frisk og hjælp lille mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor billigt skal det være og må det være brugt???
Trine89 skriver: Hvor billigt skal det være og må det være brugt???
det må gerne være brugt bare det er pænt stadigvæk. :)
hmm.. tænker 1000 for begge 2+3
eller en 3´er for 8-900 maks.. :)
tror du det er til at finde?
Vi vil gerne af med vores hihi.. men for vores 2'er+3'er vil vi gerne have min. 1500,- (dem kan jeg tage billede af)
Men jeg har også en 3'er sofa til salg som jeg havde inden kæresten og jeg flyttede sammen.. (den kan jeg ikke så godt tage billede af, da den står opbevaret på et lagerhotel)
Trine89 skriver: Vi vil gerne af med vores hihi.. men for vores 2'er+3'er vil vi gerne have min. 1500,- (dem kan jeg tage billede af) Men jeg har også en 3'er sofa til salg som jeg havde inden kæresten og jeg flyttede sammen.. (den kan jeg ikke så godt tage billede af, da den står opbevaret på et lagerhotel)
du må meeeeeget gerne smide nogle billeder.. evt til min mail.
bettemouse@live.dk
bette skriver: du må meeeeeget gerne smide nogle billeder.. evt til min mail. bettemouse@live.dk
Jeg vil lige få manden til at tage nogle billede af dem vi har her og så sender jeg dem lige
Trine89 skriver: Jeg vil lige få manden til at tage nogle billede af dem vi har her og så sender jeg dem lige
super tak for det :)
http://www.guloggratis.dk/mobler/sofa/sofasaet/annonce/9830312?imagepos=1#images
Et hurtigt kig på gul og gratis..
Stumpen skriver: http://www.guloggratis.dk/mobler/sofa/sofasaet/annonce/9830312?imagepos=1#images Et hurtigt kig på gul og gratis..
de er pæne men bryder mig ikke om farven.. men tak fordi du lige smed et link.. kigger lige videre derinde.
Hvad farve skal de være i og hvor i landet ? De har garanteret nogle på DBA
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128