Fenja09 skriver:
Ja vi venter lige til vi har været til scanning og så kan det off.
og håber og
for at alt er som det skal være.
Det var da egentlig lidt sjovt, at du troede at jeg var gravid - har også været meget nysgerrig og fulgt med i alt med billeder osv med dig og spunken. Og du er så flot gravid, det klæder dig med den lille mave 

Det kan jeg godt forstå, det gjorde vi også med Silje, men der blev jeg også scannet 2 dage efter jeg testede positivt fordi vi ikke anede hvor langt jeg var henne 
Ja, jeg ved ikke hvorfor, men har bare haft på fornemmelsen at du var gravid, men det havde jeg også med mig selv, min søster og min bedste veninde og alle gange holdt det stik 
Tusind tak, den gør det bare lidt svært at holde det hemmeligt, så det opgav vi hurtigt, men nu er det også anden gang og jeg var nødt til at forklare Silje hvorfor jeg ikke kan løfte på hende og sådan, og man kan ikke forvente at en på knap 5 kan holde sådan en hemmelighed, så da hun havde fået det at vide, der fik resten af familien det at vide og så var det faktisk min søster der offentliggjorde det på facebook fordi hun ikke kunne lade være 
Min søster fik det at vide som den første og så brugte vi lige 2 ugers tid på at lade det synke ind og så fik resten det at vide, men det var ikke nemt at skjule 
Anmeld