Nogle der har erfaringer med fryseæg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Lisbeth1985

Hej piger!

I dag fik vi desværre bekræftet, at jeg ikke er gravid efter vores første IVF-forsøg

Forud venter nu vores første forsøg med fryseæg. Jeg vil derfor høre, om der er nogle, der har gode erfaringer med dette?

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

o1Mutte

Har ingen erfaring overhovedet men vil bare lige kigge ind og give dig et kæmpe kram og sige ØV.. Havde virkelig håbet den var der for jer denne gang

Anmeld

27. januar 2011

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

I dag fik vi desværre bekræftet, at jeg ikke er gravid efter vores første IVF-forsøg

Forud venter nu vores første forsøg med fryseæg. Jeg vil derfor høre, om der er nogle, der har gode erfaringer med dette?

Lisbeth

Det er jeg ked af søde

Jeg har ikke selv erfaring med fryseæg, men jeg har hørt om flere hvor det er lykkes med fryseæg. Så jeg også får du et kæme

Anmeld

27. januar 2011

CHD

Jeg har desværre ikke så gode erfaringer med fryseforsøg. Gennemgik 2 fryseforsøg, der mislykkedes. Har dog heldigvis nu verdens dejligste dreng på 6 mdr. vha frisk ICSI forsøg

Krydser fingre for at fryseforsøget giver pote!!!!

Anmeld

27. januar 2011

AnneH

øvv....

føler med dig.

Vores fryseforsøg gik ikke så godt, da æggende overlevede optøningen.

Men  for at det ikke sker for jer

Anmeld

27. januar 2011

Faith

Jeg har både gode g dårlige erfaringer med fryseforsøg. Kender et par som 2 gange har fået et barn ud af fryseforsøg, men kender osse flere par hvor det ikke er lykkedes.

Chancerne for graviditet med fryseæg er jo noget nedsat desværre. Men det KAN lade sig gøre, hold fast i det!

Anmeld

28. januar 2011

Lisbeth1985

o1Mutte skriver:

Har ingen erfaring overhovedet men vil bare lige kigge ind og give dig et kæmpe kram og sige ØV.. Havde virkelig håbet den var der for jer denne gang

Tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.