Flydende Pinex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.249 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Ox.

Hej de damer!

Jeg er meget imod min datter får medicin som sådan, men hun er simpelthen SÅ influenza ramt, det er helt vildt, og så har jeg ikke den stor erfaring indenfor sådan noget flydende medicin ..

Vi har naturligvis fået hende gennemtjekket hos vagtlægen, og han synes vi skal give hende lidt flydende pinex som jeg så har hentet, men jeg kan bare IKKE få det i hende, men hun har heller ikke den vilde appetit ..

Må man blande det med saft, vand eller lign.? Eller har i andre gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Gittemor09

Ox. skriver:

Hej de damer!

Jeg er meget imod min datter får medicin som sådan, men hun er simpelthen SÅ influenza ramt, det er helt vildt, og så har jeg ikke den stor erfaring indenfor sådan noget flydende medicin ..

Vi har naturligvis fået hende gennemtjekket hos vagtlægen, og han synes vi skal give hende lidt flydende pinex som jeg så har hentet, men jeg kan bare IKKE få det i hende, men hun har heller ikke den vilde appetit ..

pencilin og smertestillende må man helst ikke blande op med noget (medmindre det skal opløses i vand), for ellers vil virkningen af det forsvinde...

fik du ikke en sprøjte med til det så du kan sprøjte det i munden på hende?

Anmeld

27. januar 2011

Lady Marion <3

Ox. skriver:

Hej de damer!

Jeg ville afgjort bruge panodil stik piller  i stedet   det flydende er så sødt    God bedring med lille pigen

Anmeld

27. januar 2011

Ox.

Jeg fik sådan en måleske ting med, men den er dælme ikke nem at have med at gøre ...

Anmeld

27. januar 2011

A.

åh nej typisk prøv den i stik piller eller prøv bestikke hende med noget slik eller noget (ja det ved jeg men bedre det end syg prinsesse)

Anmeld

28. januar 2011

Ox.

A. skriver:

åh nej typisk prøv den i stik piller eller prøv bestikke hende med noget slik eller noget (ja det ved jeg men bedre det end syg prinsesse)

Ja, den dygtige mor her, tabte lige heeeele glasset med flydende pinex på gulvet .. Great!

Men vi smutter lige til lægen i morgen med hende .. Hun har sovet næsten konstant i 3 dage pga den feber der ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.