Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er sagen den af jeg skal holde tøse fest den 5/2.. Og jeg har skrevet at folk SKAL have noget på i pink..
MEN jeg aner ikke hvad jeg selv skal have på i pink, da det ikke liiige er min beste farve..
Nogen ideer til hvad jeg kunne tage på i pink
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: Nu er sagen den af jeg skal holde tøse fest den 5/2.. Og jeg har skrevet at folk SKAL have noget på i pink.. MEN jeg aner ikke hvad jeg selv skal have på i pink, da det ikke liiige er min beste farve.. Nogen ideer til hvad jeg kunne tage på i pink
Mascara!! Det kunne være fedt. Hvis du lægger en hvis nederst og pink ovenpå.
Eller skal det være tøj? For ellers er der jo også neglelakken. Derudover kan man ofte finde suuuuuuuuuuuuuuper fine 1960'er kjoler i pink uden at der går 1980'er i den
Dinna88 skriver: Mascara!! Det kunne være fedt. Hvis du lægger en hvis nederst og pink ovenpå. Eller skal det være tøj? For ellers er der jo også neglelakken. Derudover kan man ofte finde suuuuuuuuuuuuuuper fine 1960'er kjoler i pink uden at der går 1980'er i den
Uha pink make-up... ej..
Måske et par stiletter i pink.. Men så skulle det være nogle ultra billige nogen da jeg ikke kommer til at gå i sådan en farve igen..
MissGeoh skriver: Uha pink make-up... ej.. Måske et par stiletter i pink.. Men så skulle det være nogle ultra billige nogen da jeg ikke kommer til at gå i sådan en farve igen..
Jeg synes det kunne være fedt med pink make-up - især fordi det ikke er noget jeg nogensinde ville gå med til daglig, hvilket du nok heller ikke ville
- Og så er make-up nok lidt billigere end stiletter, hehe. Men ja - pink stiletter lyder også super cool. Og det er nok ikke noget andre kommer med.
Dinna88 skriver: Jeg synes det kunne være fedt med pink make-up - især fordi det ikke er noget jeg nogensinde ville gå med til daglig, hvilket du nok heller ikke ville - Og så er make-up nok lidt billigere end stiletter, hehe. Men ja - pink stiletter lyder også super cool. Og det er nok ikke noget andre kommer med.
Ja, men det ville ikke være fedt til mig..
Jeg er så neutral som man overhovedet kan blive..
Men må satse på stiletterne tror jeg.
MissGeoh skriver: Ja, men det ville ikke være fedt til mig.. Jeg er så neutral som man overhovedet kan blive.. Men må satse på stiletterne tror jeg.
Hehe. Okay
Lunae skriver: Ellers kan du tage et pink tørklæde på
Ellers kan du tage et pink tørklæde på
Ja det kunne jeg også.
Det er nok også lidt billigere at købe end stiletter.
Hvilken størrelse bruger du i sko?
Pink store armbånd, kæder, hårbøjler, pink undertrøje, pink tørklæde, pink makeup (og meget af den), pink øreringe osv osv osv!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128