Maja88 skriver:
goddag de damer og mænd...
mit spørgsmål er sårre simpel..
hvad får i dagene på barsel til at gå med..
jeg er gået på barsel og har efter planen 1 måned til baby ankomst endnu.
jeg har gjort rent og vasket babys tøj- nu mangler jeg faktisk bare at ligge det sammen. men hvad så når det er gjort..???
jeg går til graviditets svømning hver mandag. men ja..
så hvad gjorde i.. og gør i
Jeg er også gået på barsel en mdr før, og nu der næsten allerede gået 14 dage. Guuud kan slet ikke forstå at jeg har haft tid til at gå på job hi hi 
Jeg har vasket alt baby tøjet og alle de nye håndklæser og sengetøj vi fik i julegave, så jeg har brugt to formiddage på vaskeriet.
Så har jeg været ude om aftenen hos mine veninder, hos familien, ude og spise med det gamle job og til fødsels fordrag.
Har holdt brunch for tre vendeinder( de studerer og en på barsel). Har skulle ordne hår på familien så der er også gået nogle formiddage.
Har sat alle vores parpir i fine mapper, og ordnet i komoden. Og ellers bare det daglige rengring så der er lækkert.
Mangler at skure køkken og så mangler vi at lave børneværelse ( vi har dog malet)
Så jeg synes der er sååå meget at se til
Så vores lille pige behøver ikke komme før tid hihi.
Og så prøver jeg at lave god mad alle de dage jeg er hjemme 
Idag har jeg kun vasket tøj, og ellers stenet på nettet, og jeg er helt færdig hehe. Så er det altså bare dejligt at man har lov til at slappe helt..
Har også en wii som jeg kan finde på at bruge, har nemlig lige fået just dance 2, og hold da op hvor er det sjovt når jeg bare er alt for stor til at røre mig hihi
Håber du kan få tiden til at gå, tror det er NU man virkelig skal nyde den fred man har