har det ikke særlig godt, nogen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. september 2008

tascia

som tilfældigvis kender til disse symptomer jeg nævner nu:

kvalme
fornemmelse af sult
trykken for bryst (øverste del af maven)
Når jeg spiser bliver symptomerne blot forstærket
stakåndet

Jeg har siden fredag bare haft det rigtig skidt, og har hver aften tænkt, det er nok over i morgen, men det er bare det samme!

nogle som har prøvet lignende??

//Natascia som måtte gå fra gæsterne i går da jeg bare havde det så ringe (fejrede datterens fødselsdag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2008

fam.4xc

ømhmmm du ik gravid vel??? :P
Drikker du nok??
Eller har du allergi/astmasom kan blive forstærket af fugten i vejret og feks samværet med mange mennesker??

Jeg synes helt sikkert du skal få en snak med lægen i morgen!

God bedring

Anmeld

21. september 2008

Becks

[citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] som tilfældigvis kender til disse symptomer jeg nævner nu: kvalme fornemmelse af sult trykken for bryst (øverste del af maven) Når jeg spiser bliver symptomerne blot forstærket stakåndet Jeg har siden fredag bare haft det rigtig skidt, og har hver aften tænkt, det er nok over i morgen, men det er bare det samme! nogle som har prøvet lignende?? //Natascia som måtte gå fra gæsterne i går da jeg bare havde det så ringe (fejrede datterens fødselsdag) [/citat] Hmm nej gør jeg ikke:'(:( Ville blot ønske dig god bedring(H) Knus Beck(H)(H)

Anmeld

21. september 2008

tascia

fam.4xc skriver:

Drikker du nok??
Eller har du allergi/astmasom kan blive forstærket af fugten i vejret og feks samværet med mange mennesker??

God bedring

tanken har strejfet mig, men det burde bare ikke være muligt, og har ikke haft disse symptomer i mine tidligere graviditeter (som ellers har været ret ens) så jeg har faktisk udlukket den mulighed

Drikker nok ikke nok, men har bare heller ikke lyst til at indtage ret meget pt. (tvinger mig selv)

Har heller ikke astma, men det kan man vel også få som voksen?

tror også det ender med det, for det er altså ikke særlig sjovt det her, puha

//Natascia

Anmeld

21. september 2008

Becks

tascia skriver:

fam.4xc skriver:

Drikker du nok??

God bedring

tanken har strejfet mig, men det burde bare ikke være muligt, og har ikke haft disse symptomer i mine tidligere graviditeter (som ellers har været ret ens) så jeg har faktisk udlukket den mulighed

Drikker nok ikke nok, men har bare heller ikke lyst til at indtage ret meget pt. (tvinger mig selv)

//Natascia

Ja du kan sagtens få konstateret astma som voksen, jeg fik det for 2 år siden, da jeg var 23

(H)

Anmeld

21. september 2008

fam.4xc

Det kan man meget nemt udvikle som voksen!

har du samme symtomer ude som hjemme??
tænker om I feks har et dyr eller andet hjemme du pluseligt ik kan tåle.. og du egenlig har det okay når du er væk fra hjemme...

Nu skal jeg jo ik sidde her og spille læge, men det er bare noget der falder mig ind som jeg har oplevet tidligere.

Få du lige en snak med lægen og gi os en lyd bagefter!!

Hvis du er utryg synes jeg ik du skal vente til i morgen, men ha fat i vagtlægen...

(H)(H)

Anmeld

21. september 2008

tascia

Beck skriver:

tascia skriver:

fam.4xc skriver:

Drikker du nok??

God bedring

//Natascia

Ja du kan sagtens få konstateret astma som voksen, jeg fik det for 2 år siden, da jeg var 23

(H)

men det var ikke lign. symptomer???

//Natascia

Anmeld

21. september 2008

tascia

same same! og vi har ingen dyr!

nu har jeg haft det sådan siden fredag, så tror jeg kan klare det frem til mandag også...

da det startede fredag tænkte jeg blot, du nok bare sulte og skal have noget at spise, og ryge lidt mindre i dag (ryger ja, men faktisk ikke ret meget) men det hjalp altså bare ikke!!!

tak for dit svar i øvrigt :-)

//Natascia

Anmeld

21. september 2008

Becks

tascia skriver:

Beck skriver:

tascia skriver:

fam.4xc skriver:

Drikker du nok??

God bedring

//Natascia

(H)

men det var ikke lign. symptomer???

//Natascia

Jeg tog til lægen, fordi jeg havde vejrtrækningsproblemer... Jeg kunne sagtens tage en dyb indåndning, men kunne ikke få luften ud, og det blev forværret hvis det havde regnet eller var fugtigt...
Som f.eks når jeg havde været i bad... eller hvis det var varmt...
Jeg kunne sjældne gange få kvalme og havde trængen til og hoste hele tiden og tage dybe indåndninger, men det blev det bare forværret af...

Jeg havde trykken for brystet, som om der stod én oven på brystet af mig og jeg kunne også godt blive stakåndet når jeg havde spist...

Men jeg synes du skal gå til lægen imorgen, eller som Camilla skriver ringe til lægevagten hvis du er utryg(H)

(H) Beck

Anmeld

21. september 2008

ann-kristina

Hej
Har du sure opstød? Halsbrand? Bliver det evt værre når du ligger ned? Gør det ondt hvis du trykker aller øverst på maven, lige under brystbenet?
Det kunne godt lyde som reflux, altså mavesyre der løber "den forkerte vej". Det giver typisk ondt helt øverst i maven og den karakteristiske sultfornemmelse. Ring til din læge eller prøv evt et håndkøbspræparat på apoteket. Hvis det ikke er nok, så kan du også få noget på recept. Men hvis du er utryg, så ring til lægen. Hellere en gang for meget, end en for lidt.
Ann-Kristina (som er læge, når hun ikke sidder her på baby.dk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.