Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som ovreskriften siger.. Er der nogen der har termin, lige som mig, først i juli..??? Og som bor i eller i nærheden af Svendborg/Odense..?? Kunne nemlig godt tænke mig at komme i en mødregruppe....
Håber der er nogen
Hilsen Sille, 17+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
STN skriver: Ja, som ovreskriften siger.. Er der nogen der har termin, lige som mig, først i juli..??? Og som bor i eller i nærheden af Svendborg/Odense..?? Kunne nemlig godt tænke mig at komme i en mødregruppe.... Håber der er nogen Hilsen Sille, 17+5
har termin i slutningen af maj, og bor i ørbæk, skal føde i svendborg!!
KarinaIda skriver: har termin i slutningen af maj, og bor i ørbæk, skal føde i svendborg!!
Okay Så ku det være vi skulle oprette en mødregruppe... medmindre der allerede er én hernede??
STN skriver: Okay Så ku det være vi skulle oprette en mødregruppe... medmindre der allerede er én hernede??
tror faktisk der allerede er en!!!
KarinaIda skriver: tror faktisk der allerede er en!!!
ok... Hvorhenne og hvordan melder man sig til??
STN skriver: ok... Hvorhenne og hvordan melder man sig til??
prøv klik oppe i den der hedder mødregrupper, så er det derinde under den skal ligge hvis der er en...
Mener du her på baby.dk eller i virkeligheden. Hvis det er in real life du mener, så er det sundhedsplersken der giver nybagte mødre information og tilbud om mødregruppe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128