Hjælp ang. pladssøgning i dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

betiinsen

Fik at vide af kommunen at jeg allerede fra uge 26, kan søge om dagpleje til den lille. Derfor ville jeg høre om i ved hvor man søger det henne?

Jeg er studerende, dog læser jeg hjemme, skal kun møde op på skolen 2 gange i måneden. Men får derfor brug for en plads så tidligt så muligt når den lille er født..

Kan man søge over nettet eller? Det er i aabenraa kommune

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

betiinsen

jamen det har jeg, prøver lige at se på det tak..

Anmeld

27. januar 2011

Noneother

betiinsen skriver:

jamen det har jeg, prøver lige at se på det tak..

Smed lige et link. Så det nemmere.

Anmeld

27. januar 2011

betiinsen

tak men det er lidt underligt for når jeg læser på siden står der man kan søge fra barnet er født, og da jeg ringede til kommunen sagde de jeg skulle søge når jeg var i 26 graviditetsuge.. hmm...

Anmeld

27. januar 2011

Noneother

Bare de selv kan finde ud af det  Eller... Hvis bare de selv kunne finde ud af det.

Anmeld

27. januar 2011

Moar'en

betiinsen skriver:

tak men det er lidt underligt for når jeg læser på siden står der man kan søge fra barnet er født, og da jeg ringede til kommunen sagde de jeg skulle søge når jeg var i 26 graviditetsuge.. hmm...

Jeg tror altså heller ikke du kan søge endnu, dit barn har jo ikke noget CPR nummer og jeg er ret sikker på du skal bruge det

Anmeld

27. januar 2011

eElak

Moar'en skriver:

Jeg tror altså heller ikke du kan søge endnu, dit barn har jo ikke noget CPR nummer og jeg er ret sikker på du skal bruge det

Helt enig...

Det kræver som regel et CPR nummer.

hapset fra borger.dk, hvor kommumen er sat som aabenraa kommune (det er der du bor ik?)