Julius 11Mdr. Hvor bliver tiden af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

lion

I dag er Julius 11 mdr. det vil jo sige han snart er 1 år om 30 dage. Hvor bliver tiden dog af og hvor er min baby blevet af.

Alle de små og store ting som Julius har lært. Kravle, pludre, FARER ud på toilettet hver gang døren bliver åbnet. STORSMILER når han ser sin storesøster. han er blevet et vuggestue barn. han vil SÅ gerne spise selv. Men det bliver bare et stort grisseri, og lidt mad i maven 

Han blev vejet til 8560gr d. 20 jan og han er ca 70 cm.

Men når jeg tænker på Julius og hvor stor/gammel han er blevet, kommer jeg også til at tænke på min mor.

For det vil nok altid hænge sammen.

Feb. 10 Julius blev født.

Mar. 10 Julius ca 1 mdr og mor fik afvide hun var syg igen.

Sep. 10. Mor døde 26 sep, Julius blev 7 mdr dagen efter. 29 sep blev min lillebror 24år.

Jan. 11. Julius 11 mdr og det er kun 4 mdr siden mor døde.

Men nej hvor det føles som længere tid. Jeg vil gerne kunne ringe til hende og fortælle at f. eks Julius kravler, at Cassandra snakker lige så meget som sin mor. Men det kan jeg jo desværre ikke. Jeg kan kun savne og tænke på hende, og vide at hun er et bedre sted uden smerter og sygdom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Uha ja, tiden suser afsted!!! Helene, du behøver heller ikke ringe til din mor og fortælle de ting! Hun ved det godt, det er jeg sikker på og hun glæder sig over det!

Anmeld

28. januar 2011

Vingummien

lion skriver:

I dag er Julius 11 mdr. det vil jo sige han snart er 1 år om 30 dage. Hvor bliver tiden dog af og hvor er min baby blevet af.

Alle de små og store ting som Julius har lært. Kravle, pludre, FARER ud på toilettet hver gang døren bliver åbnet. STORSMILER når han ser sin storesøster. han er blevet et vuggestue barn. han vil SÅ gerne spise selv. Men det bliver bare et stort grisseri, og lidt mad i maven 

Han blev vejet til 8560gr d. 20 jan og han er ca 70 cm.

Men når jeg tænker på Julius og hvor stor/gammel han er blevet, kommer jeg også til at tænke på min mor.

For det vil nok altid hænge sammen.

Feb. 10 Julius blev født.

Mar. 10 Julius ca 1 mdr og mor fik afvide hun var syg igen.

Sep. 10. Mor døde 26 sep, Julius blev 7 mdr dagen efter. 29 sep blev min lillebror 24år.

Jan. 11. Julius 11 mdr og det er kun 4 mdr siden mor døde.

Men nej hvor det føles som længere tid. Jeg vil gerne kunne ringe til hende og fortælle at f. eks Julius kravler, at Cassandra snakker lige så meget som sin mor. Men det kan jeg jo desværre ikke. Jeg kan kun savne og tænke på hende, og vide at hun er et bedre sted uden smerter og sygdom.

den store dreng du skal snart igang med at sende lidt billeder af de 2 skønne børn til mig på mobilen savner jer allesammen.

Jeg vil også sige at din mor ved det, og hun vil altid være ved jer

Anmeld

31. januar 2011

msax

Ja, det vildt så hurtigt som tiden den går. Men endnu vildere hvor store og dejlige alle vores børn de bliver.

Karina har ganske ret - din mor hun ved det allerede. Hun sidder et sted og smiler ned til dig og din lille familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.