Se hvad jeg har lavet ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Maja_4000

Det er nok ikke særlig kreativt , for er kommet til at hente picasa , og det laver jo det hele for en 

Men ville lige vise jer min elskede Caroline  (+ far som altså også kan løfte hovedet :b)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

lion

Maja_4000 skriver:

Det er nok ikke særlig kreativt , for er kommet til at hente picasa , og det laver jo det hele for en 

Men ville lige vise jer min elskede Caroline  (+ far som altså også kan løfte hovedet :b)

Ja det program hjælper en meget, men fine er de alligevel.

Anmeld

27. januar 2011

NoName

Hvor er det fint... Hvor er hun sød din lille Caroline

Jeg kan se vi har samme smag... det sommerfugle sengetøj hun har, har jeg til min Caroline som gardiner på hendes værelse... Har faktisk tænkt på om hun skal have sengetøj i det samme stof også.

Anmeld

27. januar 2011

Maja_4000

noname skriver:

Hvor er det fint...

Jeg kan se vi har samme smag... det sommerfugle sengetøj hun har, har jeg til min Caroline som gardiner på hendes værelse... Har faktisk tænkt på om hun skal have sengetøj i det samme stof også.

Hehe .. Det er så sødt synes jeg (:
- Og jeg havde tænkt at lave gardiner af det når vi flytter  haha :b 

Anmeld

27. januar 2011

NoName

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Det er så sødt synes jeg (:
- Og jeg havde tænkt at lave gardiner af det når vi flytter  haha :b 

Hvor skægt....

Jeg så stoffet på nettet, og kørte ind og købte det med det samme... synes det var så sødt med de sommerfugle på...

Anmeld

27. januar 2011

Maja_4000

noname skriver:

Hvor skægt....

Jeg så stoffet på nettet, og kørte ind og købte det med det samme... synes det var så sødt med de sommerfugle på...

Det samme her :b elsker generelt sommerfugle .. Har også malet dem overalt på væggen 

Anmeld

27. januar 2011

Mira0911

Hvor er det godt.. 

Anmeld

27. januar 2011

NoName

Maja_4000 skriver:

Det samme her :b elsker generelt sommerfugle .. Har også malet dem overalt på væggen 

Jeg har snydt på den konto, jeg har købt nogle i Ilva og sat på væggen rundt om puskebordet. Jeg er nemlig ikke så kreativ at jeg kan male sådan noget...

Anmeld

27. januar 2011

Maja_4000

noname skriver:

Jeg har snydt på den konto, jeg har købt nogle i Ilva og sat på væggen rundt om puskebordet. Jeg er nemlig ikke så kreativ at jeg kan male sådan noget...

Ledte og ledte , men synes det var så dyrt med de der klistermærker :b

Jeg kan heller ikke finde ud af sådan noget :p men jeg skar nogle skabeloner , tegnede på væggen og malede så til sidst .. Ret nemt faktisk 

Anmeld

27. januar 2011

NoName

Maja_4000 skriver:

Ledte og ledte , men synes det var så dyrt med de der klistermærker :b

Jeg kan heller ikke finde ud af sådan noget :p men jeg skar nogle skabeloner , tegnede på væggen og malede så til sidst .. Ret nemt faktisk 

Det er ikke klistermærker jeg har, det er sådan nogen plast nogen, mener oprindeligt de er til altan afskærmning, men Caroline elsker at ligge og kigge/skælde ud på dem, nu er hun så begyndt at pille dem ned, så jeg må rokere lidt rundt, så hun ikke kan nå. Fandt også en sød træ uro med sommerfugle i Ilva, den er hun også glad for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.