38 + og MEGA hård mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Moaaar <3

De sidste to gange til JM har hun haft "problemer" med at skønne vægt på lillemand..da min mave er så hård.

Denne gang snakkede vi om at den faktsik OFTE er hård også når jeg ligger og slapper af.
Hun valgte derfor og sende mig til ekstra scan for at se hvad de skønner den lille til.
Hele graviditeten har lillemand vejet mere end gennemsnittet..ca 200-300g mere end "andre" ...
Ved godt at scan ikke er 110% sikker men alligeevl rart at vide hvor meget han vokser derinde..

Nogen som har prøvet noget lign. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Moaaar <3

slet ingen ?

Anmeld

27. januar 2011

Maria-s

Kan desværre ikke komme med et indput... Jo jeg har også en hård mave, men slet ikke hele tiden og jordemor har ikke haft problemer med at mærke prinsen. Hun siger dog at hun har svært ved at skønne hans vægt fordi der er så stor forskel på at mærke en baby inde i en mave på en pige på 180 cm og så mærke en baby på en pige der fx er 150 cm. Så mit skøn var ret så generelt i forhold til hvor langt jeg er i min graviditet.

Anmeld

27. januar 2011

Moaaar <3

okai...måske det er sådan nogen plukveer halløj..for har ikke nogen store plukveer som sådan

Anmeld

27. januar 2011

Mka

Det da fint hun sender dig til ekstra scanning, når ikke føler hun kan mærke ordenligt.

Men har ikke prøvet at have hård mave konstandt selv. Har en del plukveer og så må JM holde pause inden hun kan mærke igen.

Hvornår bliver du scannet så ?

Anmeld

28. januar 2011

Moaaar <3

Mka skriver:

Det da fint hun sender dig til ekstra scanning, når ikke føler hun kan mærke ordenligt.

Men har ikke prøvet at have hård mave konstandt selv. Har en del plukveer og så må JM holde pause inden hun kan mærke igen.

Hvornår bliver du scannet så ?

skal scannes tirsdag , så det er lige om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.