Kan man klage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Mussi30

Jeg var igår nede og købe en 2-paks graviditetstest i Føtex, da jeg er gået 10 dage over tiden...

Den ene virkede simpelthen ikke, urinen kom ikke hen til punktet hvor det skulle måles.

Den anden var NEGATIV!

Det var jo slet ikke det jeg havde købt Jeg havde i god tro købt en positiv test, men har åbenbart fået den forkerte slags test med hjem Dumme dumme Føtex

Jeg håber ironien opfanges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

SD21

Ihh, det kan de altså ikke være bekendt !! Du må sige til dem at de skal have fat i nogle andre teste, fordi at deres teste altså viser forkert !!

KÆMPE

Anmeld

27. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er vist en BYTTER

Du får lige et

Anmeld

27. januar 2011

Caroline86

jeg ville helt klart klage!

Og så sender jeg lige en krammer nu jeg er her

Anmeld

27. januar 2011

Mira0911

Jeg vil også klage... Så afsted med dig... 

Anmeld

27. januar 2011

Sabina92

Altså du kan godt klage, men jeg tror næppe de gør noget ved det

Anmeld

27. januar 2011

Novbaby

næste gang må du købe dem bagerst på hylden, og så håber vi det er den rigtige du er kommet hjem med  jeg krydser fingre..

Anmeld

27. januar 2011

Mussi30

Tak for opbakningen, tøser

Jeg har fået bestilt en tid ved lægen i morgen for at blive testet, for jeg synes alligevel at 10 dage over tid er meget?

Og vores hund hænger simpelthen konstant i mine skørter!! Som han også har gjort ved vores veninder, da de var gravide.

Men jeg tør ikke håbe, specielt ikke når jeg selv tester negativt herhjemme

Men så kan jeg vel blive testet på diverse andre ting, når nu jeg er dernede hos lægen, PCo etc.

Anmeld

27. januar 2011

SD21

Mussi30 skriver:

Tak for opbakningen, tøser

Jeg har fået bestilt en tid ved lægen i morgen for at blive testet, for jeg synes alligevel at 10 dage over tid er meget?

Og vores hund hænger simpelthen konstant i mine skørter!! Som han også har gjort ved vores veninder, da de var gravide.

Men jeg tør ikke håbe, specielt ikke når jeg selv tester negativt herhjemme

Men så kan jeg vel blive testet på diverse andre ting, når nu jeg er dernede hos lægen, PCo etc.

fingre for at du bare er langsom om at danne HCG !

Anmeld

27. januar 2011

Mormilla

Vil gi dig et stort ... Jeg har os købt mange af de teste som bare ikke virker Håber at den næste test virker for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.