Jubiii gode svar på blodprøver, men hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

aura

Hej alle

Jeg er en pige på 27, som har prøvet på PB i 1 år nu. Fik lige svar på alle mine blodprøver og de ser fine ud. Min kæreste har et stort antal soldater, med den rigtige størrelse og udseende, men med nedsat bevægelighed. Jeg har uregelmæssig cyklus, som kan svinge fra 28-47 dage. jeg er 168 høj og vejer74 kg, så ved godt at jeg har lidt for meget på sidebenene, men synes da ikke det er nok til at kunne påvirke min cyklus? eller?

Mit spørgsmål er så om der er andre som også havde fine blodprøver, men som også har uregelmæssig cyklus? Har du/i fået en diagnose hvorfor PB ikke er lykkedes endnu?

Jeg kommer jo til at tænke på om det kan være endometriose??? har meget svære mens smerter???? Jeg har ikke fået en gyn undersøgelse endnu, da vi skal til første samtale på Brædstrup d 25 februar og vil få den foretaget deroppe, men nu kunne jeg da virkelig godt tænke mig en NU ahhh tålmodighed er en dyd  

mvh Mai

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Chiggi

Jeg har fået konstateret endometriose, men havde fine blodprøver og har meget regelmæssig menstruation.

Prøv at læse mere på www.endo.dk og se, om du har andre af de typiske bivirkninger. Det behøver jo ikke være endometriose, men kan ikke udelukkes.

Anmeld

29. januar 2011

aura

Okay tak, det vil jeg lige tjekke ud

Anmeld

29. januar 2011

Kruse90

aura skriver:

Hej alle

Jeg er en pige på 27, som har prøvet på PB i 1 år nu. Fik lige svar på alle mine blodprøver og de ser fine ud. Min kæreste har et stort antal soldater, med den rigtige størrelse og udseende, men med nedsat bevægelighed. Jeg har uregelmæssig cyklus, som kan svinge fra 28-47 dage. jeg er 168 høj og vejer74 kg, så ved godt at jeg har lidt for meget på sidebenene, men synes da ikke det er nok til at kunne påvirke min cyklus? eller?

Mit spørgsmål er så om der er andre som også havde fine blodprøver, men som også har uregelmæssig cyklus? Har du/i fået en diagnose hvorfor PB ikke er lykkedes endnu?

Jeg kommer jo til at tænke på om det kan være endometriose??? har meget svære mens smerter???? Jeg har ikke fået en gyn undersøgelse endnu, da vi skal til første samtale på Brædstrup d 25 februar og vil få den foretaget deroppe, men nu kunne jeg da virkelig godt tænke mig en NU ahhh tålmodighed er en dyd  

mvh Mai

Jeg ville bare sige glæd din til Brædstrup.
Hvem skal i ind til ved i det?

Brædstrup er et super dejligt sted at komme

Anmeld

29. januar 2011

aura

Hej Carina

Jeg ved ikke hvem vi skal ind til endnu, og glæder mig også sindsyg meget. Nok bare det med at få en afklaring og komme igang  

Hvad talte i om til den første samtale? kom i i behandling med det samme?

Mvh Mai

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.