Efterårsferie....hvad skal I???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Vi skal ingenting i efterårsferien, for os er det en helt almindelig uge, hvor vi skal arbejde og ungerne skal i vuggestue. Vi har ingen planer om at holde efterårsferie før børnene er kommet i skole, vi har ikke behov for det nu.
I stedet tager vi snart en hyggedag til Københavns zoo - på en hverdag, hvor der ikke er så mange mennesker.

Eva, hvad med en tur til Legoland med overnatning? Det skal vi næste sommer, glæder mig enormt meget. Du vælger jo selv hvor dyr overnatningen skal være, da du kan overnatte på alt lige fra vandrehjem til hotel.

Lone - som har været i Bon Bon-land hele eftermiddagen :)

Hej søde Lone...
Det var da en fantastisk idé med legoland, det tror jeg lige jeg vil undersøge.:)
Jeg holder kun ferie der, fordi jeppe går i skole og så er mulighederne jo begrænset til skolernes ferie.
Havde I en god tur i Bon bon land?? der var vi i søndags og jeg var godt nok bombet...;)
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2008

lonemus

Eva skriver:

lonemus skriver:

Vi skal ingenting i efterårsferien, for os er det en helt almindelig uge, hvor vi skal arbejde og ungerne skal i vuggestue. Vi har ingen planer om at holde efterårsferie før børnene er kommet i skole, vi har ikke behov for det nu.
I stedet tager vi snart en hyggedag til Københavns zoo - på en hverdag, hvor der ikke er så mange mennesker.

Eva, hvad med en tur til Legoland med overnatning? Det skal vi næste sommer, glæder mig enormt meget. Du vælger jo selv hvor dyr overnatningen skal være, da du kan overnatte på alt lige fra vandrehjem til hotel.

Lone - som har været i Bon Bon-land hele eftermiddagen :)

Hej søde Lone...
Det var da en fantastisk idé med legoland, det tror jeg lige jeg vil undersøge.:)
Jeg holder kun ferie der, fordi jeppe går i skole og så er mulighederne jo begrænset til skolernes ferie.
Havde I en god tur i Bon bon land?? der var vi i søndags og jeg var godt nok bombet...;)
Knus

Hej søde Eva!

Ja, jeg glæder mig helt vildt til vi skal i Legoland næste sommer. Jeg har ikke været der siden jeg var en lille pige, så jeg husker ikke så meget.
For at dagen ikke skal blive for hård for børnene, har vi valgt at tage en overnatning med, så de får lidt mere ud af turen.

Jeg vil også gerne til Hansa Park næste sommer, dér har jeg ikke været i 10 år :-o

Jo tak, vi havde en vidunderlig tur til Bon Bon-land i dag. Begge børn hyggede sig helt gevaldigt :). Vi gravede både guld i cowboy-byen og kørte i de små karruseller :)
Men det helt store hit er altså showet med Peter Drillepind - Stefanie er helt skudt i ham og alle dyrerene. Vi kender så ham der spiller Peter Drillepind privat, så i dag var vi med backstage efter showet, hvor Stefanie fik lov at hilse og røre ved alle dyrerne. Hun var slet ikke til at skyde igennem :) Jeg fik taget en masse billeder af showet, som jeg nu vil lave en mappe med til hende....hun kan kigge på de billeder i timevis :)

Åh, hvor er det bare skønt at se ens børn så glade :o)

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.