Unge forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. september 2008

Anonym trådstarter

Jeg tænker lidt på hvad jeres reaktion er når i ser meget unge forældre komme trillerende med barnevogn?! Kom med jeres meninger, og reaktioner :))

Jeg tænker nogle gange... ORHHH hun/han er ung.. indrømmer det, er selv ung.. Men nogle er VIRKELIG UNGE... Tænker på hvis min søster på 15 fik en lile... SHIT jeg ville måske lige løbe en tur for mig selv for at få styr på tankerne osv ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2008

heaven

hrum.... det er faktisk ikke rigtig noget jeg har lagt videre mærke til... og i princippet, kan det jo ligeså godt være en barnepige, der kommer med barnevognen....

Har ikke noget imod unge forældre, hvis de er deres ansvar bevidst og ellers søger hjælp hvis de ikke magter det... men egentlig gælder det jo for alle forældre, ikke??

Jannie - der vist ikke rigtig har nogen for-eller imod- holdning til denne tråd:P

Anmeld

21. september 2008

Becks

Jeg kan godt tænke, de burde da lige have passet lidt mere på... Men jeg synes det er fedt de fleste klarer det super godt, og så synes jeg de er ligeså gode forældre som én der er 10-20 år ældre....

Jeg selv blev gravid første gang som 14 årig (vi brugte kondom) Men tabte barnet i uge 12+4 anden gang jeg blev gravid var jeg på p-piller og der var jeg 15, tabte det i uge 6+0 tredie gang jeg blev gravid var jeg 16 også på p-piller og der tabte jeg også barnet i uge 6+1, men er sikker på, at hvis jeg havde fået bare ét af de, børn så var jeg blevet en ligeså god mor som alle andre (L)

Hvis jeg nu tænker på de unge mødre, så synes jeg alle på nær én klarer det rigtig godt og tager så meget hatten af for dem... De kan få det hele til og hænge sammen, deres børn er sunde og raske, har rent tøj på, bliver stimuleret og elsket... Og det er det jeg forbinder med én god mor, så er jeg ligeglad med om hun er 15 eller 35...

Bare en lille tanke herfra (L)
Knus Beck(H)

Anmeld

21. september 2008

Honningblomst

Jeg ser som nok mere adfærd end alder....
Eva

Anmeld

21. september 2008

Becks

heaven skriver:

hrum.... det er faktisk ikke rigtig noget jeg har lagt videre mærke til... og i princippet, kan det jo ligeså godt være en barnepige, der kommer med barnevognen....

Har ikke noget imod unge forældre, hvis de er deres ansvar bevidst og ellers søger hjælp hvis de ikke magter det... men egentlig gælder det jo for alle forældre, ikke??

Jannie - der vist ikke rigtig har nogen for-eller imod- holdning til denne tråd:P

enig! (H)

Anmeld

21. september 2008

Fam. Madsen

[citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f] Jeg kan godt tænke, de burde da lige have passet lidt mere på... Men jeg synes det er fedt de fleste klarer det super godt, og så synes jeg de er ligeså gode forældre som én der er 10-20 år ældre.... Jeg selv blev gravid første gang som 14 årig (vi brugte kondom) Men tabte barnet i uge 12+4 anden gang jeg blev gravid var jeg på p-piller og der var jeg 15, tabte det i uge 6+0 tredie gang jeg blev gravid var jeg 16 også på p-piller og der tabte jeg også barnet i uge 6+1, men er sikker på, at hvis jeg havde fået bare ét af de, børn så var jeg blevet en ligeså god mor som alle andre (L) Hvis jeg nu tænker på de unge mødre, så synes jeg alle på nær én klarer det rigtig godt og tager så meget hatten af for dem... De kan få det hele til og hænge sammen, deres børn er sunde og raske, har rent tøj på, bliver stimuleret og [f]elsket[/f]... Og det er det jeg forbinder med én god mor, så er jeg ligeglad med om hun er 15 eller 35... Bare en lille tanke herfra (L) Knus Beck(H)[/citat] jeg er så ening med beck's holdning..:D:D sådan har jeg det også selv:D:D

Anmeld

21. september 2008

eliasogmor

enig med eva...jeg er selv ung mor..er 22 og har elias på 8 mdr på tirsdag...

Anmeld

21. september 2008

Stumpen

Eva skriver:

Eva

Sådan er det også her..
(H)

Anmeld

21. september 2008

Tynen

Eva skriver:

Eva

Enig :)

Trine - Skide hamrende træt af standard-spørgsmålene : Hvor gammel var du? Var det planlagt? Er du sammen med faderen? Har du et arbejde? (Mangler gabende smiley)

Anmeld

21. september 2008

Christinahr

Tynen skriver:

Eva skriver:

Eva

Enig :)

Trine - Skide hamrende træt af standard-spørgsmålene : Hvor gammel var du? Var det planlagt? Er du sammen med faderen? Har du et arbejde? (Mangler gabende smiley)

Dem er jeg også træt af....

Men jeg har desværret taget mig selv i flere gange at tænke det samme når mine jævnaldrendes graviditer kommer ud offentligt 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.