Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Kay

hatten af for i kagekoners tålmodighed... og den måde i inspirere os andre... jeg har lige lagt to (forhåbentlig fine) lagkager sammen... og skal pynte dem i aften... første gang jeg rigtig skal pynte en kage

men jeg har lavet alt for meget Hindbær Mousse (den uden husblast) og står nu med et par litter... hvad kan jeg gøre med det???? ud over selvfølgelig at lave endnu en kage???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Englebassen82

Kay skriver:

hatten af for i kagekoners tålmodighed... og den måde i inspirere os andre... jeg har lige lagt to (forhåbentlig fine) lagkager sammen... og skal pynte dem i aften... første gang jeg rigtig skal pynte en kage

men jeg har lavet alt for meget Hindbær Mousse (den uden husblast) og står nu med et par litter... hvad kan jeg gøre med det???? ud over selvfølgelig at lave endnu en kage???

Den kan sagtens fryses...

Når den så skal bruges igen tøes den op og du pisker 1/4 piskefløde og vender sammen med den optøede mousse..

Anmeld

27. januar 2011

Kay

ja det kan jeg jo selvfølgelig....

Anmeld

27. januar 2011

Kay

sidder så og tænker... er der andet man kan bruge det til???

Anmeld

27. januar 2011

maggie3

Bag nogle vandbakkelser og put det der i eller servér det sammen med en god chokoladekage og lidt vanille-is... Uhm!

Sally.

Anmeld

27. januar 2011

Kay

maggie3 skriver:

Bag nogle vandbakkelser og put det der i eller servér det sammen med en god chokoladekage og lidt vanille-is... Uhm!

Sally.

uhhh ja... til chokoladekage tror jeg den er god... sådan en god mørk chokolade kage.... hmmm har lige chokoladetærte opskriften den ville være super til tak

Anmeld

27. januar 2011

Manakauapo

Frys det ned i portionsstørrelser og server det med en god brownie og lidt frugt til.. Mums

Anmeld

27. januar 2011

Kay

Valkyrien skriver:

Frys det ned i portionsstørrelser og server det med en god brownie og lidt frugt til.. Mums

har allerede frosset den ned i en stor.. men ku godt se det smarte i at havde frosset det i små... hmmm men jeg regner snart med at havde nyt job... og så kan man vel lave en goddag kage til dem

Anmeld

27. januar 2011

RumlesMor

Kay skriver:

...

Helt andet emne:

Hvor er dit profil-billede SKØNT....elsker øjnene!!

Anmeld

27. januar 2011

Kay

RumlesMor skriver:

Helt andet emne:

Hvor er dit profil-billede SKØNT....elsker øjnene!!

tak... er også helt vild med det.... det er min "drømme baby" fundet på google ved st søge "baby" i billederne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.