Maven 22+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

KarinaIda

LotteN skriver:

ej, den er da blevet stor den flotte mave - ved I egentlig hvad det bliver?

Ja, det er gået super stærkt de sidste par uger!!!

Nej, det ved vi ikke... Den lille ville ikke afsløre det til min sidste scanning, så vi må væbne os med tålmodighed indtil fødslen er overstået Hehe... Men så får vi jo bare en kæmpe overraskelse til den tid, og det da også sjovt og ikke vide hvad det bliver egentlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

LotteN

KarinaIda skriver:

Ja, det er gået super stærkt de sidste par uger!!!

Nej, det ved vi ikke... Den lille ville ikke afsløre det til min sidste scanning, så vi må væbne os med tålmodighed indtil fødslen er overstået Hehe... Men så får vi jo bare en kæmpe overraskelse til den tid, og det da også sjovt og ikke vide hvad det bliver egentlig...

ja, jeg synes det er lidt spændende ikke at vide det - vi vidste det heller ikke med Lærke

Anmeld

27. januar 2011

KarinaIda

LotteN skriver:

ja, jeg synes det er lidt spændende ikke at vide det - vi vidste det heller ikke med Lærke

Vi vidste det med Ida dengang, men det var mere pga alle de ekstra undersøgelser vi skulle igennem, og ikke vidste om hun var syg eller ej, så ville vi gerne vide kønnet.. Men var så tilgengæld også 100% sikker på det, så det jo også fint nok!!!

Skal I så vide det med den næste??

Anmeld

27. januar 2011

LotteN

KarinaIda skriver:

Vi vidste det med Ida dengang, men det var mere pga alle de ekstra undersøgelser vi skulle igennem, og ikke vidste om hun var syg eller ej, så ville vi gerne vide kønnet.. Men var så tilgengæld også 100% sikker på det, så det jo også fint nok!!!

Skal I så vide det med den næste??

jeg ved det ikke helt... jeg kan ikke bestemme mig. Vi har ikke rigtig diskuteret det så emget endnu, så nu må vi se hvad det ender med...

Anmeld

27. januar 2011

KarinaIda

LotteN skriver:

jeg ved det ikke helt... jeg kan ikke bestemme mig. Vi har ikke rigtig diskuteret det så emget endnu, så nu må vi se hvad det ender med...

Hehe, nu er det jo heller ikke mere end lige sket for jer....!! Og der er jo rigeligt med tid til og bestemme sig i endnu hehe....

Anmeld

28. januar 2011

LotteN

KarinaIda skriver:

Hehe, nu er det jo heller ikke mere end lige sket for jer....!! Og der er jo rigeligt med tid til og bestemme sig i endnu hehe....

fandt du forresten ud af med det der picasa?

Anmeld

28. januar 2011

KarinaIda

LotteN skriver:

fandt du forresten ud af med det der picasa?

Nej ikke endnu... Fik ikke lige kigget mere på det igår, glemte det faktisk.. Hehe.... kan jeg ikke logge dig til og sende mig adressen igen, herinde i et brev eller på face, for så vil jeg nemlig kigge på det i weekenden!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.