Ovenpå? - det tror jeg så ikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Ida.

Ja, jeg er stadig ikke ovenpå endnu - selvom feberen er faldende... I nat gik Pelle ned med et brag og ligger lige pt under dynen og ryster med en temperatur på 39.6 (om morgenen EFTER han har taget pamol er faktisk lidt bekymret for ham )...

I nat har Lina været vågen fra 21.45-01.00 og derefter hver 20.-30. minut uransageligt af hvilke årsager - jeg mistænker mavekneb, men lurede også lidt på hendes ører. Det eneste, der kunne få hende til ro var at ligge/sidde ved mig - så jeg har siddet halvt op og sovet fra kl. 01.00-07.00...som sagt afbrudt hver 20.-30. minut...her til morgen har hun 37.5 - men virker egentlig okay frisk trods alt!

Det burde forbydes at begge forældre bliver syge op én gang - det burde faktisk forbydes for forældre at blive syge på sådan et helt generelt niveau!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

lion

Jep det burde forbydes at NOGEN blev syge og især forældre.

Herhjemme er vi også små syge på skift

Anmeld

27. januar 2011

Lilac

helt enig!! Der burde være en lov mod syge forældre! 

Anmeld

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

Ja, jeg er stadig ikke ovenpå endnu - selvom feberen er faldende... I nat gik Pelle ned med et brag og ligger lige pt under dynen og ryster med en temperatur på 39.6 (om morgenen EFTER han har taget pamol er faktisk lidt bekymret for ham )...

I nat har Lina været vågen fra 21.45-01.00 og derefter hver 20.-30. minut uransageligt af hvilke årsager - jeg mistænker mavekneb, men lurede også lidt på hendes ører. Det eneste, der kunne få hende til ro var at ligge/sidde ved mig - så jeg har siddet halvt op og sovet fra kl. 01.00-07.00...som sagt afbrudt hver 20.-30. minut...her til morgen har hun 37.5 - men virker egentlig okay frisk trods alt!

Det burde forbydes at begge forældre bliver syge op én gang - det burde faktisk forbydes for forældre at blive syge på sådan et helt generelt niveau!

jeg havde feber i 10 dage!!! selvom jeg tog panodil...

men jeg håber nu at du bliver klar til weekenden!

Anmeld

27. januar 2011

Skouboe

God bedring allesammen.

Anmeld

27. januar 2011

Karo

Sikken en omgang i er blevet ramt af hjemme hos jer

Jeg har jo også lige haft en omgang og har uheldigvis fået smittet Ida, som nu køre på sin 3 dag med feber Heldigvis ligger feberen under 39 så vi tager det stille og roligt. Håber bare ikke at Marcus også bliver smittet.

Godt at Lina har det nogenlunde hertil morgen. Så må vi krydse fingere for at hun bliver ved med at have det okay, så i alle sammen kan få en ordenlig nats søvn i nat.

Rigtig god bedring til jer allesammen herfra.

Anmeld

27. januar 2011

oo

jeg er så enig! og stakkels dig jeg håber der er bedring på vej snart

Anmeld

27. januar 2011

TbCp

Øv øv

Carsten er stadig ikke på toppen efter hans omgang, det er altså flere uger nu...

Nu vil vi gerne have noget sol og sommer så vi kan komme af med al den dumme influenza.

God bedring!

Anmeld

27. januar 2011

Dictes mor

åh manner, det er barsk og sikke dog en omgang. Det er da helt forfærdeligt begge to at være syge. Jeg håber, at I snart bliver helt friske allesammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.