Hjælp til læserbrev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Nenus

Hej derude!

Jeg sidder midt i dansk, og har fået til opgave at skrive et læserbrev, med frie tøjler.. Og min hjerne er bare tom?!

Nogen derude der har et godt forslag til et emne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Karo

Hvad med hele denne disskution omkring om pressen gik for langt mht. Henriette Kjær ?

Anmeld

27. januar 2011

Dinna88

Jeg har lige skrevet et læserbrev i dansk om vegetarer og veganere - om hvorfor jeg ikke forstår at folk spiser kød

Anmeld

27. januar 2011

Nenus

Karo skriver:

Hvad med hele denne disskution omkring om pressen gik for langt mht. Henriette Kjær ?

God idé!

Tak!

Anmeld

27. januar 2011

Nenus

Dinna88 skriver:

Jeg har lige skrevet et læserbrev i dansk om vegetarer og veganere - om hvorfor jeg ikke forstår at folk spiser kød

Jeg er ikke vegetar eller veganer, så min lærer ville nok synes det var lidt underligt

- Men er helt med på det, for der er så mange andre steder at vi kan få de vitaminer og proteiner fra!

Anmeld

27. januar 2011

Dinna88

@nn@ skriver:

Jeg er ikke vegetar eller veganer, så min lærer ville nok synes det var lidt underligt

- Men er helt med på det, for der er så mange andre steder at vi kan få de vitaminer og proteiner fra!

Nej  nej, så kan du vende det om og skrive om hvorfor du spiser kød

Anmeld

27. januar 2011

eElak

Hvilket emne ligger dig meget på sinde for tiden?

Jeg har skrevet et par læserbreve i sin tid..

Det ene var til ekstrabladet. TV2 nyhederne fremstillede unge - som har gået på en TVIND-skole - som menneskeligt affald.. Altså at de ikke var noget værd..

Det andet var til lokalavisen, om hundeluftere, som IKKE går med hunde i snor i de lokale parker, og lader hundene komme og overtage legepladserne.

Man kan i teorien skrive læserbreve om alt... Min veninde skrev engang til illustreret videnskab om hvornår toiletpapiret blev opfundet...

Anmeld

27. januar 2011

Nenus

KaLee skriver:

Hvilket emne ligger dig meget på sinde for tiden?

Jeg har skrevet et par læserbreve i sin tid..

Det ene var til ekstrabladet. TV2 nyhederne fremstillede unge - som har gået på en TVIND-skole - som menneskeligt affald.. Altså at de ikke var noget værd..

Det andet var til lokalavisen, om hundeluftere, som IKKE går med hunde i snor i de lokale parker, og lader hundene komme og overtage legepladserne.

Man kan i teorien skrive læserbreve om alt... Min veninde skrev engang til illustreret videnskab om hvornår toiletpapiret blev opfundet...

Hehe okay

Jamen jeg prøver lige nu at se om jeg kan skrive lidt om Henriette Kær, og den måde hun blev forfulgt på. Håber på at læreren synes godt nok om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.