Når de er blevet så store, så er det dig, der skal tage beslutningen om, hvornår det skal være slut med natte-spiseriet!
Jeg sidder lige midt i det nu! Jeg har udskudt og udskudt, fordi det var så nemt lige at give ham noget at spise og så sove videre end at tage kampen op!
Min dreng bliver 9 måneder på lørdag. Indtil i søndags kunne han også nemt spise 3-4 gange i løbet af natten.
Sundhedsplejersker har sagt (mange gange
) at kun en kold tyrker kunne hjælpe.
Jeg skal starte på arbejde på mandag og min kæreste har ferie i denne uge - så HAN bestemte sig for, at nu skulle det være! Jeg var stadig meget i tvivl, da jeg var sikker på, det ville blive et mareridt med skrig og skrål.
Nu bliver han ammet inden han kommer i seng - og så inden jeg går i seng mellem 22 og 23. - og kun det!!!!
Den første nat var han vågen 1,5 time, hvor han var ked af det. Men ellers har han max. været vågen 3 gange om natten, hvor sutten de fleste gange har været nok - og ellers har han fået lidt vand eller mælk af kop og lagt sig til at sove igen.
I nat har han fra kl. 23 til 06.30 kun været vågen to gange af max. 10 min.s varighed.
Jeg havde ALDRIG troet, det skulle lykkes!! 
Undskyld, det blev lidt langt - og at det måske slet ikke var det, du spurgte efter.. men nu fik du min historie med natte-amningen 
Og nej - efter 6 mdr. har de ikke længere behov for mad om natten.
Anmeld