gravid med mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Anonym trådstarter

hej allesammen

kan man godt være gravid og have mens?? nogen der har prøvet det??

jeg har det bare ligesom første gang jeg var gravid.. kvalme, ømme bryster, meget udflåd, og utrolig oppustet og træt..

har ikke taget en test i 2 mdr, da jeg har haft min mens..

håber på svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

hej allesammen

jeg har det bare ligesom første gang jeg var gravid.. kvalme, ømme bryster, meget udflåd, og utrolig oppustet og træt..

håber på svar..

ja det kan man godt. Jeg ville tage en test i dit sted. Så er det hurtigt afklaret

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

Det kan godt lade sig gøre... Synes du skal tage en test.. Så får du et svar med det samme... 

Ønsker du at være gravid? 

Anmeld

26. januar 2011

Lou87

Har hørt om utrolig mange der havde deres mens helt som normalt hver måned hele graviditen og andre bare de første måneder... så ja - kan du sagtens

Hvis du er gået over tid ville jeg tage en test
Så er du da helt sikker...

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

ja det kan man godt. Jeg ville tage en test i dit sted. Så er det hurtigt afklaret

så må jeg jo ned og købe en test imorgen.. er bare så bange for resultatet.. da jeg virkelig ønsker det, og manden virkelig frygter det.. men hvis den er positiv, er det for sent til en abort synes jeg.. nu er det jo snart en lille baby der er derinde..

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Det kan godt lade sig gøre... Synes du skal tage en test.. Så får du et svar med det samme... 

Ønsker du at være gravid? 

ja jeg ønsker at være gravid, men manden frygter det.. min mens var osse meget anderledes sidst.. blødte MEGET mere end jeg plejer.. så det var ret mærkeligt.. men min mens er stadig meget uregelmæssig efter jeg fødte sidst for 8 mdr siden..

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hej allesammen

håber på svar..

Ja det kan du..da jeg ventede nr 2 havde jeg mens...hmmm de 3 første gange...meget besynderligt, men jeg var altså over 12 uge, da det endeligt holdt op.
Vil dog sige, at den ikke var som den plejede, men mens var det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja det kan du..da jeg ventede nr 2 havde jeg mens...hmmm de 3 første gange...meget besynderligt, men jeg var altså over 12 uge, da det endeligt holdt op.
Vil dog sige, at den ikke var som den plejede, men mens var det.

Kærligst
Sussie

var din mens kraftigere eller svagere da du var gravid?? min mens er meget mere kraftig end den plejer at være..

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

var din mens kraftigere eller svagere da du var gravid?? min mens er meget mere kraftig end den plejer at være..

Svagere, kortere og mere brunlig.
Har du prøvet at tage en test?

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Svagere, kortere og mere brunlig.
Har du prøvet at tage en test?

jeg tog en for en 2 - 3 mdr siden, der var negativ..der var jeg gået 20 dage over tid, men min mens kom så 10 dage efter.. den er stadig ret uregelmæssig efter jeg fødte sidst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.