Jeg har i et stykke tid haft svært ved og overskue det hele. Alt går galt for tiden og det går mig meget på! Der er noget galt med alle i min lille familie. Kort fortalt: min lillebror på 10 har muligvis fået konstateret damp hvilket er meget hårdt og håndtere for min enlige mor til fire børn, hun kæmper en daglig kamp med ham, og mener hun kan håndtere og klare ham selvom det er tydeligt hun ikke kan og det er tydeligt hårdt for hende. Min lillesøster har lige fået konstateret en spiseforstyrrelse som er ret slem. Min storesøster går til phsykolog, med en tanke om at alt går galt for hende i hendes liv fordi hun har været ond i et tidligere liv og er meget nede over det. Min far er alkoholiker og har svigtet vores familie hele vores liv, men råder bod på det nu ved og være sammen med os, og samtidig er han alvorligt syg med en tarmsygdom. Min moster er næsten gået ned med stress. Min mormor er lige kommet igennem et forløb med brystkræft. Og min kæreste går nogen gange og har det meget skidt og tror han har en deprition (staves). Jeg synes alt det her oven i hinanden er meget hårdt og håndtere, jeg står og skal føde snart og det er en stor lykke i hele familien at der kommer en lille ny. Men det er bare så svært det hele og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg har brug for hjælp til og håndtere alt det her, men penge til phsykolog er der ikke. Skulle lige af med mine frustrationer!
Anmeld